Nekad Naounee | Whitelist ansökning [Borenstam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198171777261/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Naounee#2630

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Filip Hansson 22 år: Hans föräldrar kommer ursprungligen från Tyskland men flydde under Andra världskriget. Dom var judar så så därför var dom väldigt utsatta. Dom var placerade på Koncentracions läger och jobbade som slavar under flera år. Dom flydde efter 3 år där. Dom flydde då till Sverige. Bosatte sig i Stockholm och levde ganska fattigt i en liten lägenhet. 1999 föddes Filip, Filip Hansson. Han var som Bebis väldigt lugn och fin men reserverad till andra människor. Han växte upp och blev äldre. Under hans skolgång i Mellanstadiet och Högstadiet blev han väldigt ofta mobbad, för att han gillade att klä sig lite annorlunda än alla andra. Han har känslor för både killar och tjejer vilket innebär att han är Bisexuell. Han klär sig somsagt lite annorlunda. I övrigt är han väldigt snäll och lugn men är lite reserverad och rädd för andra personer då han länge har varit mobbad. Drömjobbet är Polis eller Taxichaufför. Om han fick bestämma själv så äter han oftast Pizza eller Sushi på Fritiden, oftast Sushi men gillar även Tacos och Hamburgare och andra maträtter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är ganska erfaren och kunnig inom RP. Även väldigt seriös. Jag har spelat på många Serverar innan men just fastnat för denna då det är Seriösa Staffs, för det mesta Seriös RP. Kan nog även bidra med en Förhöjd RP Nivå

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har somsagt letat efter många serverar att spela på, många är inaktiva men sen hittade jag denna servern, aktiv, bra staffs etc. Blev helt fast och nu söker jag om Whitelist för att kunna få jobb etc.

Hur hittade du Unive? Hittade det genom min Klasskompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt. Bidra med roliga Scenarion på servern osv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelade på en för ett tag sedan vid namn Ocklahoma Roleplay 16+

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka