Accepterad Naounee | Ban överklagan [Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Länk till din steam profil: Har varken denna eller mitt hex just nu men ni får gärna kolla upp ifall ni har tid :)

Ditt Hex-ID: Kolla ovan

Vad är din discord tagg? Naounee#5785

Vem var det som bannade dig? Lisa

Hur lång tid var din ban? 3 dagar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hon antog eller trodde att jag metade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag frågade efter vart en gängnyckel ledde ooc pågrund av ren nyfikenhet ooc, la den bara i ett förråd och har inte ens rört den, så ser inte hur jag har metat när jag inte sagt något om eller använt infon ingame :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, aldrig använt infon ingame

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av mina tidigare bans, flera felaktiga osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, då jag inte metat eller använt infon ingame och bara frågat i discord tycker jag det bör vara okej :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Dock spelar ej roll om du andvänder info ig eller ej, du var fortfarande infon så hur ska vi veta vad du gör med den.

Dock spelar ej roll om du andvänder info ig eller ej, du var fortfarande infon så hur ska vi veta vad du gör med den.
Men det är ju inte meta om jag inte använder ett skit ingame?

§ 1.5 METAGAMING
METAGAMING innebär att man tar information från OOC (Utanför din karaktär) och tar det som information IC (Inom din karaktär). All information från tillexempel Discord, får inte under några omständigheter användas

Jag Godkänner den nu. För som du säger har du inte använt informationen ig. Men Jag vill inte att du skriver så till någon igen. Spelar ej roll om du använder dig av informationen. Endast att du vet om det är tillräckligt nog för att påverka dig ig.! Vill ej se mer av detta.

Tillbaka