Nekad Naounee | Ban överklagan [BotMewlion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198171777261

Ditt Hex-ID: 11000010c9b68ed

Vad är din discord tagg? ~NaouNee~#2222

Vem var det som bannade dig? Står inget

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Reason unspecified men Staff disrespect fick jag veta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag disrespecta en staff vilket var jävligt dåligt och dumt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär: Klockan var 00:00 på natten och vi hade en stor diskussion om en staffs demote, vilket sen ledde till att en kille som heter Zion började lägga sig i mer och då började Wagner betee sig lite dåligt kan jag tycka, så då började jag lägga mig i och då sa jag något väldigt dumt vilket jag inte skulle, men såhär skrev jag: Att Emilia blev demotad men inte Wagner. Det var idiotiskt sagt och inte alls snällt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig då jag disrespecta staff men ångrar mig hårt och vet inte vad jag ska göra då detta är min enda server jag vill spela på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1: Visste inte var rp var och kommer inte ihåg 2: Snor tjänstefordon, visste inte var rp var och bara tog en Falck eller meko bil. 3: En felaktig dc ban som jag blev unbannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lagt mig i eller något, det var dumt att göra så, skulle bara tittat på eller sagt sluta eller något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen!!!

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Känner att du måste utveckla mer för att bli godkänd. Skriv t.ex vad som du lärt dig och mer kring vad som hände. Välkommen att skriva ny ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka