Nekad Naounee | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198171777261/

Ditt Hex-ID: 11000010c9b68ed

Vad är din discord tagg? Naounee#5785

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: nedladdning.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, tog i en polisbils handtag 2 gånger, får inte det till Grovt lall själv tyvärr, och om man inte får rpa sådär så fattar jag inte längre vad rp är.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag, en kollega och några advokatbolaget var på polisstation, vi hängde med en riktigt skön polis där efter att ett förhör avklarats, vi springer med han upp till sin bil utanför polisstation och hade de allmänt gött, jag drar i polisbilens handtag samtidigt som han också gör det och blir nu idag då bannad. Detta inträffade 02 inatt ungefär. Får verkligen inte ihop detta till grovt lall, ser det mer som strypande av rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, får inte det till grovt lall att rycka i en polisbils dörr man känner och har hängt me i en timme typ? Varför skulle jag vilja sno en polisbil när ja har bättre bilar som inte drar till sig uppmärksamhet? Förlåt men detta är illa...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag flera gånger, kommer knappt ihåg dem men några permanenta och även andra bans har vart felaktiga som har löst sig direkt, sen har jag väl några korrekta också som jag lärt mig från! Kolla logsen så ser ni alla bans, har typ 25 kanske under 2 års speltid på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget, kanske inte ryckt i polisbilens handtag men jag fattar fortfarande inte vart T4arget får grovt lall ifrån, kanske har det blivit något fel, i don't know.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Domstolen ska framstå som väldigt seriöst och detta är vad du visar upp domstolen som

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka