Nekad Naounee | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
+rep han är erfaren och han gjorde ett bra jobb som support, så han förtjänar att bli trainee

-REP Jag behöver tyvärr sätta ett -rep pågrund utav åldern! Jag vet om att vissa i din ålder är extremt loyala eller mogna. Men de händer tyvärr alltid i slutet att dem blir extremt omogen. Detta har INGET personligt med dig att göra. Men jag skulle tyvärr säga att jag skulle trivas bättre på servern med 15+ staff, men hoppas de går bra för dig! Om du är en mogengrabb så hoppas jag verkligen du lyckas bevisa de! Lycka till bror!

-REP Jag behöver tyvärr sätta ett -rep pågrund utav åldern! Jag vet om att vissa i din ålder är extremt loyala eller mogna. Men de händer tyvärr alltid i slutet att dem blir extremt omogen. Detta har INGET personligt med dig att göra. Men jag skulle tyvärr säga att jag skulle trivas bättre på servern med 15+ staff, men hoppas de går bra för dig! Om du är en mogengrabb så hoppas jag verkligen du lyckas bevisa de! Lycka till bror!
Tack för repen, ja alltså jag har ju kunnat hantera Support rollen 2 ggr tidigare så tror faktiskt jag kan hantera den denna gång med :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka