Nekad Naounee | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Naounee#2222

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag - Fredag: 16 - 22:00

Fredag - Söndag: 15:00 eller tidigare - 00:00+

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har märkt att det är mycket lall på servern, failrp osv som pågår, och det vill jag förändra på, helt enkelt mycket regelbrott. Jag vill även söka som trainee för att helt enkelt utveckla och få servern till den bästa plats möjligt. Jag har ju varit support 2 gånger innan och det har funkar galant enligt mig, kan alla regler, kommandon etc. och är nu sugen på att bli Trainee / support ännu en gång och göra det bättre än någonsin. Jag tycker även det är viktigt att hjälpa folk på servern, i discord och på forumet. Har rpat nu under ett bra tag och därför söker jag nu som Trainee. I mina ögon finns det mycket att förbättra i både rp väg men även hur mycket ”oklara” regelbrott som försegår, som FAKTISKT inte ens anmäls, eller uppmärksammas. Detta gör ju att serverns rp nivån genast sänks med dessa ”oklara” regelbrott. Men såklart älskar jag verkligen att hjälpa till. Somsagt har jag varit Support x2 innan, vilket gör att jag vet hur man ska agera i olika situationer, commands etc. Denna gången är jag redo på att satsa på att komma långt inom staff teamet.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill utveckla serverns rp nivå, grejen är den att servern har en bra rp nivå förutom alla lallare och folk som inte spelar på servern för att dom gillar den utan mer för att förstöra. Ett regelbrott som jag även ser för mycket är Halv ooc, sådana små saker vill jag också utveckla då det blir bättre i längden. Även saker som körningen i staden, etc. Men även att vara väldigt aktiv på reports så att spelarna får den hjälp de behöver. Utöver den bra rp nivån har jag även märkt fler lallare, mer vdms, folk som vdmar kan hålla på ett tag ibland innan något händer. Som jag sa ovan är det enligt mig väldigt mycket oklara regelbrott som sker, som ingen direkt bryr sig om osv osv. Jag har följt Unive sen i Mars och tycker det är väldigt roligt att följa utveckligen. Men på senaste tiden har jag märkt att flera personer bytt till en annan server vilket såklart är tråkigt, och detta vill jag även motverka!

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Mars 2021

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit Support 2 gånger i 3 veckor innan så jag har väldigt bra tidigare erfarenheter.
Vad jag vet tyckte nog Philip att jag jobbade bra, men denna gång kommer jag satsa allt om denna ansökan blir godkänd. Har mycket mer att ge nu än vad jag kunde innan. Har sett hur servern har utvecklats på många sätt och därför söker jag nu igen fast till Trainee och inte Suppprt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?

/revive ID
/spec
/toggleid
/togglename
/setjob ID JOBB RANG
/noclip
/announce
/ooc
/sqlsearch HEX ID
/sqlbanoffline PERM ID TID ANLEDNING
/sqlban ID TID ANLEDNING
/sqlbanhistory HEX ID
/sqlunban HEX ID
/sc
/bring ID
/freeze ID
/goto ID
/tpm
/kick ID
/svban ID
/skin ID

Finns mycket mer commands jag säkert glömt skriva här, men det är bara fråga hur man gör något till mig så kan jag det.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte direkt :)

Senast ändrad:
bode + och - rep :)
Han har tidigare erfarenheter och tror han kan klara det bra

Tidigare demotad av en anledning för modeligen.
men överlag

+rep tycker han kan få en chans till :D

bode + och - rep :)
Han har tidigare erfarenheter och tror han kan klara det bra

Tidigare demotad av en anledning för modeligen.
men överlag

+rep tycker han kan få en chans till :D
Tack Amos, vad jag vet var anledningen inaktivitet senast, men stort tack för repen, det uppskattas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka