Naounee | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Naounee#2222

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Sommarlov:

Alla dagar 16:00 - 00:00

Alla skoldagar 17:00 - 22:00

Kommer såklart att kunna spela tidigare på dagarna och senare på kvällerna men är på den säkra sidan.

Berätta om dig själv David, även kallad Davve, 14 år gammal, är född och uppväxt i Sverige, jag har ett stort intresse för spel, det kommer från min Brorsa och Pappa då dom spelat ganska mycket under min uppväxt, även kollat mycket på Youtube. Sen har jag även ett väldigt stort motorintresse, det har jag haft ända sen jag var väldigt liten, min Morfar och Morfar har alltid haft gård med traktor, åkergräsklippare osv. Men nu har vi även en fyrhjuling som jag ofta är ute och kör med där ute. Min Favoritmat är Sushi om det är intressant :)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle bli väldigt glad, då jag varit staff innan vet jag hur allting går till, banlängder, hur man ska gå till väga etc etc. Jag skulle banna alla som lallar, alla som förstör för folk och serverns rp nivå, få bort lallare och höja serverns rp nivå är mitt största mål men även såklart att hjälpa till på servern. Jag kommer även vara väldigt snabb i reports, help osv. Jag vill även få Unive till en bättre plats. Dom som inte kan rpa och inte vet hur man gör, dom kommer jag lära och inte ge en lång ban, då kommer det aldrig gå.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader till och från.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill hjälpa folk, som jag skrev ovan så vill jag få Unive till en bättre plats. Förbättra servern genom banna lallare, den tid dom förjänar, varna spelare som gör fel, som inte sköter sig. Jag vill få tillbaka spelare som lämnat Unive och gått till andra för att öka spelarantalet på Unive samtidigt som jag vill få upp antalet på ett "säkert" sätt. För man vill inte ha fler lallare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är snäll och trevlig, bannar lallare, folk som förstör för folks och serverns rp, väldigt hjälpsam generellt och har ett stort driv för att hjälpa till vilket jag anser är bra. Har även varit support innan och fått mycket respons på folk som tycker att jag skötte det bra, även fått konstruktiv på saker jag kunde förbättrat, vilket jag gjorde.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, har varit support i 3 veckor för ca 1 månad sedan men blev demotad pågrund av inaktivitet vilket jag ångrar väldigt mycket och söker därför till support nuigen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /togglename
/toggleid
/sqlban (id) (dagar) (anledning)
/sqlunban (Hexid)
/sqlbanoffline (permid) [läs längst ned i denna ruta]
/sqlsearch (hexid)
/setjob (id) (jobb)
/giveitem (id) (föremål) (mängd) Finns även med ammo, weapon osv osv.
/dv (mängd bilar)
/revive (id)
/kick (id)
/noclip
/spec
/specoff
/freeze (id)
/sqlbanhistory (hex)
/bring (id)
/clearinventory
/announce
/clearchatforall eller /clearchat
/tpm
/bring
/togglename

Perm idt hittar du genom att göra /sqlsearch (hexid), där kommer först perm idt stå och därefter personens steam namn.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga att jag har. Har väldigt lätt att lära mig i skolan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte direkt :)

Senast ändrad:
+rep Erfaren staff sen tidigare, varit min idol då han var det. Bra skrivet, bra formulerat, kanske lite mer utvecklat men det var riktigt bra. Du skulle klara det till 120% då jag vet hur duktig du varit tidigare.

+rep Erfaren staff sen tidigare, varit min idol då han var det. Bra skrivet, bra formulerat, kanske lite mer utvecklat men det var riktigt bra. Du skulle klara det till 120% då jag vet hur duktig du varit tidigare.
Tack Tuggummi <<33333

+rep väldigt bra efaren staff som har hjälpt mig med mycket samt andra och kommer göra bra ifrån sig!

+rep Ifrån vad jag sätt tidigare så vet denna kille vad han gör. Tror att han skulle passa i staff-teamet!

Med vänliga hälsningar,

Bassi - Support
Unive Staff Team

+rep Ifrån vad jag sätt tidigare så vet denna kille vad han gör. Tror att han skulle passa i staff-teamet!

Med vänliga hälsningar,

Bassi - Support
Unive Staff Team
Tack så hemskt mycket Bassi <333

+rep naounee är riktigt hjälpsam och kommer till 100% vara den bästa supporten!

+rep Han verkar vara en skön kille och har även gjort en bra ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka