Nekad Naod | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Naod

Icke Medlem
Meddelanden
913
Reaction score
84
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Naaooddd/

Ditt Hex-ID: 1100001555c8fc4

Vad är din discord tagg? denaod

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: as.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannlyst för att jag använde tredjepartsprogram, vilket är ett allvarligt brott mot serverns regler. Jag är fullt medveten om att det jag gjorde var fel, och jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Det var ett beslut som jag ångrar djupt. Jag insåg för sent hur mycket det förstörde inte bara för mig själv utan även för andra spelare som vill ha en rättvis och ärlig upplevelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var för nästan ett år sedan, så vissa detaljer är lite suddiga. Men jag minns att jag befann mig i ett samtal med 320 och några andra i supportkanalen på Discord. Kort därefter blev jag banad från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, bannen var inte felaktig. Jag bröt mot reglerna och bannen var en helt rimlig konsekvens. Jag har inga ursäkter eller bortförklaringar jag gjorde fel, punkt. Jag respekterar det beslut som togs och har förståelse för varför det var nödvändigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på servern sedan jag var 18, och nu är jag 21. Under dessa år har jag blivit bannad tidigare, även om det då handlade om mindre överträdelser. Varje gång har jag försökt ta med mig något från situationen. Idag ser jag på regler och struktur på ett helt annat sätt. Jag har vuxit och mognat både som spelare och person och jag har fått en ökad respekt för allt arbete som läggs ner på att skapa en trygg mmiljö.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är tydligt: jag borde ha hållit mig till spelets regler från början. Inget fusk, inget skit. Jag valde en väg som inte var rätt, och det är ett beslut jag tar ansvar för. Jag borde ha litat på mina egna förmågor och spelat ärligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att varje val jag gör får konsekvenser åde för mig själv och andra. Jag har förstått hur viktigt det är att vara en del av communityt på ett positivt och respektfullt sätt. Det är den typen av spelare jag vill vara framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka