Nekad Naod | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naod

Icke Medlem
Meddelanden
913
Reaction score
84
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Naaooddd/

Ditt Hex-ID: 1100001555c8fc4

Vad är din discord tagg? denaod

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: as.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde skit, vilket jag vet bryter mot serverns regler. Det är inget jag försöker bortförklara det var ett regelbrott, och jag förstår varför staff valde att banna mig. Jag accepterar att bannen var helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett samtal med 320 och några andra i supporten. Vi gjordee PC Check där man hittade blood effects och steps, Det fanns misstankar om att jag använde mer än bara det, men inget kunde bevisas fullt ut. Trots det valde man att banna mig som en säkerhetsåtgärd. Men Jag förstår varför det beslutet togs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag använde nått som inte var tillåtet, och det räcker för att bryta mot reglerna. Jag vet det.

Samtidigt vill jag ändå förtydliga vad Jaakoob10 sa i samband med bannen:
"Anledningen står fusk, men du är inte bannad för moddare bara tredjeparts."
Detta betyder att även om det var rpf filer, så räknas det ändå som ett regelbrott eftersom det kom från tredje part. Det är helt rätt att det inte är tillåtet, och det är något jag lärt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Då tog jag inte reglerna på lika stort allvar som jag borde ha gjort. Men efter den senaste bannen har jag verkligen tagit mig tid att tänka igenom hur jag betett mig. Jag har lärt mig mycket, och jag förstår nu att reglerna finns där av en anledning för att alla ska ha samma chans och för att servern ska fungera bra för alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde helt enkelt ha låtit bli att installera något som inte är tillåtet. Det spelar ingen roll om det bara är en liten rpf eller något störr e ett regelbrott är ett regelbrott. Jag ångrar verkligen att jag inte tänkte längre än så just då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut. Jag har fått perspektiv. Det är inte min uppgift att tolka reglerna som jag vill. Jag borde ha respekterat reglerna från början.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

@lluddee neka din överklagan idag.

Du måste alltså vänta 24 timmar efter varje beslutsfattande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka