Inaktuell Naod | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naod

Icke Medlem
Meddelanden
913
Reaction score
84
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: naoddd

Ange ditt födelsedatum 5 April 2004

Varför ska just du bli staff? Jag har tidigare innehaft olika roller som SV, Medlemskaps-Ansvarig, Helper, Mod och Områdes ansvarig. Under den tiden har jag gjort ett bra arbete och fått mycket positiv respons och respekt från människor. Jag var också en av de som stannade kvar i staff-teamet i ett halvår.

Tyvärr blev jag avsatt från min roll på grund av att jag inte levde upp till standarden som förväntades som staff. Jag gjorde fel och är fullt medveten om mitt misstag. Det har nu gått cirka 1-2 månader sedan dess, och jag klagade inte på beslutet alls. Jag förstod och accepterade mitt misstag. Men jag är här för att göra om och göra rätt. Jag vill visa hur man tar hand om communityn och servern på bästa och mest korrekta sätt.

Jag har kunskap inom allt som rör staff, support, specifikationer och mer. Dessutom har jag fördelar av att vara vuxen och förstå hur konsekvenstänkande fungerar. Jag kan lyssna på människor med respekt och förstå alla sidor av en situation.

Det har varit mycket klagomål, långsamma ärenden och liknande i reports och liknande. Jag är här för att förstärka och hjälpa till så att alla får den hjälp de behöver.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Har inte jobb, Och är hemma 99% av dagarna, Så runt 13:00-08:00 varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka