Accepterad Naod <3 | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naod

Icke Medlem
Meddelanden
912
Reaction score
84
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Naod#7289

Ange ditt födelsedatum 11 November 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Casino, Spel, Discord.

Basicly. Spelar 24/7, Är alltid aktiv. Kommer alltid att vara.

Inget Jobb, Ingen Skola.

Så Sover Nästan Aldrig. Spelar Mer ;)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2019

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har Blivit Bannad Totalt 3 Gånger! - Av Mig Själv, Testade Som Helper xD, Sen Quirkz, (Felaktig), Och Eminem (Felaktig), Maxkillerbee, 1 Dag. Suntförnuft.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vakta Servern. Viktigt Att inte leta efter problem. eller försöka orsaka problem bara för att få ta årtgärder. Det är inte våran uppgift. Det är staffs.

Vi ska kicka/banna folk som Bryter Mot Reglerna. Eller Lallar.

Även Ressa, Osv. Om någon blir RDM/VDM'ad.

Kortfattat: Vakta Servern!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit Helper, Servervakt förut. Och kom tillbaka till unive nu. Jag skaffade familj och sånt OOC. Och behövde fokusera på dom.
Är nu tillbaka med full effect! :)

Jag vill kunna ta åtgärder mot folk som inte kan bete sig. Bryter regler, abusar, och så vidare.

Har inte kunnat tagit åtgärder tidigare, PGA Jag var inaktiv ett tag! :)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ressa Vänner/Folk utan anledning. Sparka utan anledning. Gör saker som inte stämmer.

Att missbruka din roll som servervakt eller dina behörigheter att sparka eller banna folk för att undvika scenarier eller vinna scenarier, du kan också missbruka din servervakt för din egen eller andras vinning genom att ressa dig själv eller andra vid fel tidpunkt. Du ska inte heller banna någon mitt i scenarion om de bryter mot reglerna, men du bör banna dom efter scenariot om det inte handlar om terrordåd eller serverskada.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top