Nekad Naod | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naod

Icke Medlem
Meddelanden
913
Reaction score
84
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det här hände för nästan 2-3 år sedan nu, så det har gått en ganska lång tid. Vid den tidpunkten hade jag helt fel inställning till RP och spelet överhuvudtaget. Jag var alldeles för fokuserad på att "vinna" scenarion och att vara bäst i skottlossningar, vilket ledde till att jag tog det sjukt dåliga beslutet att börja använda tredjepartsprogram. Jag använde specifikt aimbot, kill effects och något för att se steps tydligare. Jag visste ju innerst inne att det var fel, men jag gjorde det ändå för att få ett övertag mot andra.

Det hela slutade med att jag blev indragen i ett supportärende i Discord där jag fick sitta och prata med 320 och flera andra från staff-teamet. De hade sina misstankar och bevis redo, och jag blev bannad direkt efter det samtalet av Jaakoob10. När jag ser tillbaka på det nu så skäms jag faktiskt, för jag förstörde inte bara för de jag spelade mot, utan jag slösade också på staff-teamets tid som de istället kunde lagt på att utveckla servern.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte att själva bannen var felaktig när den väl lades. Jag bröt mot serverns viktigaste regler och jag förtjänade verkligen att åka ut där och då. Anledningen till att jag ansöker om en ny chans nu är för att det har gått så pass lång tid och jag har förändrats mycket som person. Jag är 22 år idag och har mognat en hel del sedan det här hände.
Jag inser nu att fusk tar bort hela poängen med RP. Det som är kul är ju de sociala interaktionerna och att skapa bra scenarion, inte vem som skjuter bäst med hjälp av något program. Jag har varit bannad i nästan två år och jag har verkligen hunnit reflektera över hur mycket jag faktiskt uppskattade Unive innan jag började hålla på med fusk. Jag vill komma tillbaka för att visa att jag kan vara en ärlig spelare som bidrar med hög social RP-nivå istället för problem. Jag hoppas att ni kan se att jag har lagt det där barnsliga beteendet bakom mig och att jag förtjänar en sista chans att visa vad jag går för.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, jag har inga bevis eftersom bannen var helt rätt beslut av er vid det tillfället. Jag kan bara ge mitt ord på att jag har förändrats. Jag har försökt överklaga x antal gånger nu utan progress.

Jag har full förståerlighet till att jag blifr nekad och förstår det. Vill bara prove a point att jag ändrasts.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Innan ni tar beslut på bannen snälla läs igenom den då jag reflekterar över den. Jag vet att det ser riktigt dåligt ut med två fusk-banns i mina logs, jag försöker inte dölja det. Men det har gått nästan 2 år nu och jag har mognat mycket (är 22 idag). Snälla läs igenom min överklagan ordentligt, jag menar verkligen det jag skrivit och vill bara få en sista chans att visa att jag kan köra seriös social RP och följa reglerna till 100%. Tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka