Nekad nanne karlsson | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nanne karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136874538/friends/

Ditt Hex-ID: 11000014621a02a

Vad är din discord tagg? Natne;)#8449

Vem var det som bannade dig? BOT melwin

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Money farming ~BOT melwin. Återstår: 3 dagar 19 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt vet inte jag spelade på kvällen och jag gick och pissade men när jag kommer tillbaka så ser jag att min kompis har lämnat dc satt då så går jag bara och lägger mig men nu när jag vaknade så blev jag bannad för pengar farming vilket jag fattar om ni upplevde det så men det var inte så i detta fallet och det kan jag lova är inte så kåt på pengar för att jag gick och ställde mig i en buske för att jag skulle pissa och när jag kommer tillbaka så e jag bannad nu på morgonen tycker detta är lite felaktig ban så kåt på pengar e jag inte men om ni ger mig en till chans så ska ni se att detta misstag inte händer igen sorry om ni upplevde att jag faramde men det gjorde jag inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bara körde runt inne i staden och bara hade kul men när jag passerade en jätte stor buske så tänkte jag kan bara sitta här om jag pisssar lite fort jag gör det men när jag kommer tillbaka så såg jag att min kompis hade lämnat och då stack jag också för att jag var trött detta var ett stort misstag av mig som jag lovar inte ska hända igen detta är jag ledsen för och har lärt mig redan mycket av denna ban ge mig en chans till så kommer jag inte göra detta misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag skulle sagt det eftersom jag bara skulle gå och pissa sen satt jag mig i en buske men när jag kom tillbaka så ser jag att min kompis har lämnat och då tänker jag att jag också kan lämna fattar absolut om detta ser ut som jag farmar pengar men det gör jag inte detta hände en gång och det var en gång för mycket jag e gansja glömsk av mig det är min adhd ibland och då blir man lite glömsk tycker jag men jag ska inte klaga på det fast detta misstag hände en gång men det kommer aldrig hända igen det kan jag lova tll 1000000%

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång så blev jag bannad för combat log fast den var felaktig eftersom jag blev kidnappad dom bad mig sätte mig i bilen jag gjorde det fast jag gjorde tydligen inte det och dom backar på mig så jag flyger bak och hamnar bakom ett stacket och sedan blev jag bannad för det då. en annan ban var när jag var helt ny till spelet och körde bil krockade med min bil och så rpade jag inte på det och sedan blev jag bannad för powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte vara glömsk detta var ett misstag satt jag vet inte riktigt vad jag ska säga men aa jag kunde ha quit när jag skulle pissat och sedan hoppat in igen och aa det var ett misstag som jag ångrar det kan jag lova er ge mig en chans till så kommer jag bevisa det till 100000% och ser ni mig göra detta en gång till så vill jag att ni perm bannar mig hoppas det är förstått

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket fast ändå inte att alltid f8 quit om det är något man måste göra och jag måste även tänka till lite mer vad jag gör hädanefter hoppas ni litar på mig och ha en bra dag!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka