Accepterad nanne karlsson | Ban överklagan [Liam Eriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nanne karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Berghede/

Ditt Hex-ID: 11000014621a02a

Vad är din discord tagg? Natne;)#8449

Vem var det som bannade dig? 320Master

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Hetsar på parkering, värdelös RP ~320master. Återstår: 3 dagar 21 timmar 8 minute Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vne jag stod på parkeringen vid torget garage och skulle ta ut min bil då det laggar lite när bilen tas ut och när bilen tas ut så kommer det en annan grabb som kör på min bil då frågar jag vad han sysslar med och börjar rabbla upp mitt nummer för att han ska swisha mig pengar för skadan men han vägrar opch jag säger aha och sedasn säger jag att han inte har brain cells och skulle precis hoppa in i min bil då jag blir bannad tycker detta e en så himla felaktig ban då ett litet bråk även kan hända i verkligheten men aa tycker detta är fel och även skit tråkigt han skrev även att det var värderlös men det håller jag inte med om och det var ingen värdelös rp det är nog bara philip som kanske inte var med från start av scenariot jag ångrar mig att jag sa så och vill verkligen komma tillbaka då jag vill sepla detta var ett misstag som hände en gång och jag ber om ursäkt att jag sa så men jag tänkte att det var ganska lugnt eftersom har blivit kallad andra saker på torget detta var ett misstag det kan jag lova ge mig en chans till för jag strävar bara efter hög rp det var kanske inte jätte hög rp i det scenariot men det blir det ändringar på nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . jag hade precis spawnat torget garage jag går till ena garaget som är rakt fram och hämtar min bil jag hämtar den men när jag kör ut på vägen träffat jag något som förstör bilen lite det var då jag tänkte att jag kör till det andra garaget och ställer in min bil och tar bara ut den igen men det var då en annan grabb kom han kör in precis när min tas ut och eftersom det blev ganska repigt på min bil rpar jag på att han faktist krocka in i min bil då jag frågar vad han sysslar med och börjar säga mitt nummer till han för att han ska swisha mig för dom skador han har orsakat och då så säger han att inte tänker betala och då så går jag iväg och säger att han inte har brain cells men det var tydligen hets och värdelös rp tycker det är lite fel också då ett bråk kan hända och jag tänkte att om jag skulle inte bry mig så¨skulle det bli suntförnuft för att i verkligheten så skulle man reagerat sorry kommer inte hända igen och jag har lärt mig av mitt misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja asså jag sa la en dum sak men jag vete fasiken om det var hets om det upplevdes som hets så ber jag om ursäkt eftersom jag inte upplevde detta som hets riktigt vet inte om philip var med på hela scenariot då jag inte har fått tag på han men detta kommer inte hända och jag lär mig helt klart efter mina misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång var när jag var ny så krockade jag med bilen och visste vad rp riktigt vad och då så skrattade jag bara en annan gång var när jag var felasktigt bannad för RDM och en annan gång var lallare det var även det en felaktig ban och en annan gång var combat logg men det visade säg bara var en annan felaktig ban.
en annan var även när jag tydligen cop baita men det var lite konstig ban eftersom dom satt i en civilare och då fatta jag inte att det var en polis satt jag la en liten stegring bakom dom men var it bered på att bli bannad jag tror detta var alla mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut jag hade kunnat prata med bättre språk och bemött han mycket trevligare men det var inte det första jag tänkte när någon kör in i min bil men detta sättet jag bemötte han var helt klart ett misstag och det kan jag lova inte händer igen. var inte heller medveten om denna nya regel som införskaffas men jag ska allt se till att läsa reglerna igen ber om ursäkt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bli så arg och att bemötta folk på ett bättre sätt det kommer inte ske igen. vet inte hur philip heller tänkte bakom allt detta då jag inte pratat med han fast jag antar att han kanske inte var med på hela scenariot. har även vart bannad i en dag och lite till och jag har lärt mig mycket om min ban och tänkt vad jag gjorde fel det var helt klart ett fel av mig detta händer inte igen och jag lovar att rpa på högre nivå eftersom det är vad jag strävar efter.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka