Accepterad nanne karlsson | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nanne karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136874538/friends/

Ditt Hex-ID: 11000014621a02a

Vad är din discord tagg? Natne;)#8449

Vem var det som bannade dig? swiipe

Hur lång tid var din ban? 30dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: kriminell utan kriminellroll, rdm ~Swiipe. Återstår: 29 dagar 23 timmar 37 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning jag hade bråkat lite med en snubbe ingame och han tog ut mig på en båt med hans kompis där jag sedan blev utkörd till en ö där dom bad miog att ta av kläderna och jag gjorde det sedan bad dom mig dansa och det gjorde jag men sen så döda en mig och jag reportade för rdm därefter blev jag bannad för att göra kriminella saker utan krim roll fast jag har aldrig haft ett vapen eller något sånt vet inte varför jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod på brittas när några grabbar bad mig gå bakom hörnet och dom tog mig in i deras bil och körde mig till en båtplats där dom tog en båt och körde mig till en ö där jag sedan blev dödad vet inte vad jag gjorde som var kriminellt men aaa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt klart en felaktig gjorde ingen ting som är kriminellt och skulle heller inte gjort det eftersom att jag gillar denna server och skuller aldrig riskera en ban på 30 dagar tycker detta var en felaktig ban för jag gjorde ingeting så skulle gjort mig kriminell

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var några felaktiga som jag ändå har tagit lärdom av och en annan där jag körde fort i stan men det har jag aldrig gjort igen för att jag tar lärdom av alla mina bans men det har gjort mig till en bättre rpare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte faktist eftersom jag inte har gjort fel på något sätt detta var en felaktig men jag kommer ändå ta lärdom av denna

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte riktigt eftersom det var en felaktig ban

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka