Accepterad NAN1 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NAN1

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
134
Vad är ditt namn i verkligheten? Constantine

Vad är ditt discord namn? _nan1._

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kostandinos Papanikolaou och är 20 år gammal, han är uppväxt i en tät befolkad stad strax utanför Stockholm. Där bodde han med sin familj som bestod av hans pappa, mamma och lillebror. Han har haft en normal uppväxt och han hade alltid ett stort intresse för olika sporter. Vid 18 års åldern flyttade han ifrån sin familj. I nuläget bor han i en lägenhet ensam och får besök av sin lillebror ibland. Han är ute ofta och är med sina vänner. Kostandinos har gått fel väg och börjat hänga med kriminella nätverk. Han kommer börja jobba för ett nätverk för att tjäna snabba pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan förlänga scenarion och göra en mycket bättre upplevelse för andra och mig själv samt vill spela med vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man är med i ett scenario ska man inte alltid själv vinna man ska låta andra parten/partena också vinna. Varje scenario ska inte leda till att du bara går i vinst du ska också förlora

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka