Accepterad NAN1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NAN1

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
134
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218347869/

Ditt Hex-ID: 11000014afccf5d

Vad är din discord tagg? NAN1#9565

Vem var det som bannade dig? Globe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-06 054536.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag powergamade och failrpade. Det som är roligt är att motparten gjorde samma, låt Globe visa klippet så får ni se. Du bannade mig och inte dina vänner. Du sitter seriöst i support och säger hållkäften till två grabbar och lallar. Du är tydligt vän med dom och tar dina vänners ärenden. Det är helt sjukt asså

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade två personer, en av personerna krashade och den andra krockade in i en vägg, han rpade i fem sekunder och när jag sa att han ska hoppa ut ur bilen så skrev han /shuff och drog. Jag följde efter och jag råkade dsynca in i personen o så hoppade jag ut och dödade hnm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är int helt felaktig, för jag erkänner att jag pwg. Men att banna i 9 dagar är sjukt. Du bannar bara för att banna och inte för folk ska lära sig. Jag vill att 320 läser denna och kollar till staffen Globe. Det kommer komma in en staff anmälan på han inom kort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Två gånger, en gång där en helper skulle testa banna mig som mod och det gick. Den andra va när jag blev blackad av herren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat på skador, men Globe bannar bara för att banna. Dessutom så tog han hans vänners ärende det märker man. VI kan gärna kolla igenom globes pms med dom grabbarna så får vi se.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att rpa på skador. Men bannen är överdriven

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka