Accepterad NAN1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NAN1

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
134
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218347869

Ditt Hex-ID: 11000014afccf5d

Vad är din discord tagg? NAN1#9565

Vem var det som bannade dig? Rawrzin

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-12 032521.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tydligen var hetsig i support. Jag bad dom sluta avbryta mig, fast dom vägrade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag tydligen hetsade. Jag bad endast dom sluta avbryta mig när jag pratar. Staffs ska visa respekt mot oss så som vi visar respekt tillbaka. Jag vill gärna informera er om att det var staffs som var i samma gäng som personerna som anmälde oss till staffs, enkelt förklarat det var staffs som tog deras egna gängs ärende. Det är en felaktig ban, jag vill gärna att 320 tar en titt på klippet och så får han dra en slutsats. San tog beslutet, han var inne i support samtalet i 30 sekunder innan han valde att avbryta ärendet. Det är omöjligt att San uppfattade mig som hetsig med tanke på att han var inne i samtalet i 30 sekunder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, jag hetsade inte. Visst jag höjde rösten pytte lite för att alla pratade i mun på varandra (staffsen) Jag bad dom sluta avbryta mig när jag pratar. Jag vill endast för en diskussion, men alla staffs satt och överösta mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång av herren, och en gång av en helper när vi skulle testa ifall en helper kunde banna en mod.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte höjt rösten, jag hetsade inte. Jag höjde rösten för att alla överrösta mig. Det är oacceptabelt att göra så som staff. Ni borde kunna bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka