Nekad NAN1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NAN1

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
134
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218347869

Ditt Hex-ID: 11000014afccf5d

Vad är din discord tagg? NAN1#9565

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: F7121BB3-BE28-408B-889B-640889AFB8DB.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Philip valde att banna mig pga jag var med en Discord grupp med ett par vänner. Philip tror att jag har pratat skit om Unive även fast jag inte har gjort det. Jag är F.d Mod på Unive, jag har gjort allt i min makt för att Unive ska utvecklas. Jag är en del av Unives utveckling. Jag har spenderat så mycket tid på Unive, jag skulle nog säga att jag var en av de mest lojala staffsen. I gruppen satt vi och spelade ”make it meme” och pratade om min och Elnours demote. Jag har fan i mig inte pratat skit om Unive. Vet inte varför du är arg på mig? Kan du förklara?
Kan vi snälla prata? Jag vill reda ut detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i gruppen och pratade och plötsligt fick jag en tagg. Det var 320 som skrev till mig i pm. Han sa att jag skulle berätta vilka som var med i gruppen men jag ville inte. Förlåt mig 320, jag vill få en till chans. Att vara staff på Unive är nog det roligaste som finns. Jag har haft härliga tider. Snälla. Jag vill inte vara bannad. Jag vill komma tillbaka till staff teamet. Jag menar det från botten av mitt hjärta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig. Jag har inte snackat skit om Unive. Det kan jag bevisa.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång av en helper medans jag var staff. Vi skulle testa ifall en helper kunde banna en Mod

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har inte blivit bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att undvika att sitta i grupper.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka