Inaktuell NAN1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NAN1

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
134
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Ditt discordnamn: NAN1#9565

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? - Generellt
Varför ska just jag bli staff? Jag vill bli staff för att delvis kunna underlätta för Philip och resterande i staff teamet men också samtliga som spelar på unive. Som person är jag väldigt pålitlig, snäll, och omtänksam. Jag vill verkligen vara en del av unive’s fantastiska staff team! Samt så älskar jag Unive och jag vill bidra med att göra Unive till en tryggare plats, för att uppnå det målet måste alla i staff teamet ska prestera och vara aktiva. Jag vill att alla spelare är bekväma och får den bästa möjliga rpn, samt så är jag redo att lägga ner en massa tid för att förbättra servern på alla möjliga sätt det hade varit riktigt fint att vara en del av Unive’s utveckling. Sammanfattat så är jag omtänksam, inriktad, rättvis men ändå strikt vid vissa tillfällen.

Som staff kommer jag vara aktiv inom servern, discorden och forumet.
Jag tänker på servern på lång sikt och jag försöka göra allt jag kan med ledningen för serverns bästa. Jag kommer utveckla servern så gott det går samt så vill också kunna vara en bra förebild på hur man ska bete sig i en server genom att erbjuda en bra rp ifrån min sida. Jag bemöter alla med respekt samt kan jag ta väldigt mycket ansvar och alltid uppdatera alla när någonting nytt händer i servern. Jag kommer helt enkelt göra allt jag kan för att göra servern till en bättre plats
Tillsammans kan vi sträva efter en förbättring!

Jag vill introducera alla nya personer genom att förklara hur allt funkar i servern samt vad och vad man inte får göra. Som staff kommer jag att avstå ifrån att banna nya personer, jag vet att det kan vara jobbigt när nya personer inte kan bete sig och uttrycker sig idiotiskt men vi måste ge alla en chans så att de får kläm på hur man ska bete sig.
Mina vänner har varit staffs i andra servrar och det inspirerade mig väldigt mycket.
Huvudsyftet när jag bannar folk är inte bara för att den personen har begått ett regelbrott det är delvis en läxa för att man inte ska begå det igen och ha det i åtanke.
Jag kommer alltid ha en förnimbar anledning till varför jag bannar/kickar en person.
Ifall en person blir bannad och inte förstår varför kommer jag att förklara situationen hänvisa hen till vårt kära forum www.unive.se där personen kan göra en bann överklagan. Samt så kommer jag hålla koll på forumet, ifall jag ser en ny ban överklagan då kommer jag analysera den så fort som möjligt och acceptera respektive neka personens ban överklagan.

Mitt mål är att jobba inom support och rp för att jag är kunnig och känner till de flesta reglerna, det hade varit fantastiskt att ha det som mina huvuduppgifter men jag är också redo att vara jobb ansvarig och ha en överblick vilka som är chefer och hur dom beter sig, hur dom utövar en bra ledning samt om folk är trygga med deras chef.

-Lite generell information
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

-Donations ansvarig (primära uppgift)
Jag är F.D mod här på Unive och då var jag också don ansvarig. Jag var erfaren och tyckte att det var jätte roligt. Jag vill verkligen komma tillbaka.

-Rp ansvarig
Jag vill verkligen bli rp ansvarig och ha en överblick och se till att allt i servern flyter på. Min vardagliga speltid är ca 8-10 timmar. Dessutom kan jag i princip alla kommandon samt så kan jag använda mina perms på ett bra sätt.
Den primära uppgiften som rp ansvarig är att se till att allt flyter på och att alla har en äventyrlig rp men också förebygga, eller hindra all sorts regelbrott. För att göra det så kan man noclippa/specca olika scenarion eller bara flyga runt och ha en överblick på servern. Regelbrotten begås oftast under scenarion för att den personens part av scenariot ska vinna detta är strikt förbjudet men ändå är det riktigt vanligt.

- Support ansvarig
Jag tycker om att prata med människor därför tror jag att jag skulle höra bra till i support, jag kommer vara väldigt aktiv inom support och ställa upp för alla. Som support ansvarig kommer jag inte låta folk vänta länge när dom är i "support" och alltid se till att de lämnar support med ett leende i ansiktet, jag vill visa att jag lyssnar och att jag vill hjälpa dom på alla möjliga sätt. Ett exempel på ett scenario i support t.ex ifall någon har varit med om någon som har begått ett regelbrott då kommer jag begära ett klipp ifrån personen och sedan samtala med delvis personen som rapporterar händelsen och personen som begick regelbrottet och analyserat båda perspektiven och utifrån det ta åtgärder.

-Servervakt ansvarig
Samt så vill jag också bli servervakt ansvarig för att jag tycker det är riktigt spännande och händelserikt. Som servervakts ansvarig kommer jag vara väldigt dynamisk och uppdatera alla servervakter när någonting nytt händer. Jag vet hur en servervakt ska bete sig och hantera sina perms, därför ska jag välja personer som verkligen visar sin erfarenhet. Jag kommer varje dag ta in nya servervakter, jag kommer ibland ha möten och berätta hur en servervakt ska bete sig samt hur permsen ska handskas, samt så kommer jag alltid vara tydlig med att man ska ha en förnimbar anledning till varför man kickar/bannar en person så att det inte uppstår missförstånd.

- Reports ingame🛟
Jag kommer dessutom vara jätte jätte aktiv ingame, det är väldigt vanligt att det brukar krylla med reports så jag vill vara en hjälphand till resterande inom staff-teamet. Självklart ska jag hjälpa så många jag kan på så kort tid som möjligt och helt enkelt göra det väldigt smidigt. Mitt mål är att alla ska bli nöjda efter jag har hjälp dom så kan de fortsätta rollspela med glädje!
Men ifall någon säger att de dog utav en bugg då så revvar jag ej förens jag har bekräftat med hjälp av logsen att detta är sant för att personen kan t.ex blivit skjuten osv
"Logsen ljuger aldrig"

Extra information

- Rasism
Jag tolererar ej rasism och jag personligen har hört väldigt nedtryckande och rasistiska kommentarer ifrån en massa personer dagligen, det brukar förekomma vid piren men också vid torget. Yttrandefrihetsgrundlagen är en av Sveriges främsta grundlagar men man får inte utrycka sig på alla sätt t.ex ifall man nedvärderar eller har en rasistisk inblick. Då kommer jag med en gång ta åtgärder!

- Pm
Jag är väldigt aktiv även i Discord, den estimerade väntetiden är max 5 min när någon skickar pm. Såklart kommer jag alltid hjälpa så gott jag kan, ifall någon har frågor eller funderingar så kommer jag besvara de! Sammanfattat är jag blixt snabb i pm! Testa så får du se : )

- Unive
Jag bara älskar unive vi har den bästa möjliga communityn. Vi har den finaste ägaren Philip320 utövar en riktigt bra ledning tillsammans med staff teamet. Jag vill verkligen bli en del utav staff- teamet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ca 13 timmar per dag. Ca 17 timmar på helger och lov.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ett halvår. Jag är dessutom f.d mod här på Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag, jag har varit Mod, don ansvarig och servervakt ansvarig. (Blev demotad idag för jag gav en annan staff en -rep)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo att jobba inom allt

Senast ändrad:
Med vänliga hälsningar,

NAN1 - F.D Mod
Unive staff team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka