Nekad Nalo | Medlem ansökning [Lucifer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nalo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? !Nort#5609

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter nalo lanto växte upp i en stad utanför Götborg med sin bror sin mamma Emma och sin pappa Stefan. Nalo spred mycket glädje under sin uppväxt då han var en mycket snäll individ. När han växte upp så fanns det mycket motorer i hans omgivning. Hans pappa ägde en verkstad där Nalo brukade gå till varje dag efter skolan för att vara med när hans pappa meckade med alla bilarna. Nalo fick då intresset i tidig ålder att han ville ha en egen bil. När man var 12 år gammal så fick hans sig sin första bil. En Volvo 740 med mycket fel. Nalo lagade då Volvo 740n och efter 5 månaders jobb så var den klar och Nalo var mycket stolt att han hade klarat att laga sin första bil. Nalo fick så intresset för att fortsätta o göra på detta sättet köpa söndriga bilar och laga dom. Han gick fordonslinjen på gymnasiet och gick ut med väldigt bra betyg i alla ämnena. Nalo har så mycket erfarenhet av bilar så att han hade kunnat jobba på mekonomen. Nalo är idag 23 år gammal oatt mecka med ch har jobbat på mekonomen sen han gick ut ur gymnasiet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med att hjälpa folk mycket och andra på servern ska utvecklas inom rp och även förbättra mig själv inom det. Jag kommer bidra med en bra rp/spel nivå som kommer kunna få bra spel scenarion . Jag vill bli krim eller jobba pa meko ett jobb så det alltid finns hjälp ute på servern när det behövs osv jag vill även få ett rykte som en bra person som många kommer känna igen ner jag spelar och veta att man finns till hjälp. men jag borjade med fivem fer typ 2 ar sedan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Scenario är en tänkt utveckling av en händelsekedja som sträcker sig en längre bit in i framtiden. En bärande idé är att söka frigöra berättelsen från dagens uppfattningar, varför det rekommenderas att scenarier skall sträcka sig minst tio år in i framtiden. I samband med olika scenariearbeten brukar flera olika scenarier arbetas fram genom att låta olika påverkande faktorer (drivkrafter) utvecklas på olika sätt. Varje scenario kan då ges ett namn som sedan bär med sig en betydelse av den diskussion som låg till grund för skapandet av just det scenariet. Ett scenario som beskriver hur en produkt möter olika typer av motstånd vid lanseringen kan ges namnet "Motgräs", medan ett annat scenario som visar på framgång i Norge kan ges namnet "Morsomt". Namngivandet gör det lättare för oss att minnas vad det var som diskuterades under scenarioarbetet, vilket i sig skapar en gemensam referenspunkt som kan användas i en mängd olika diskussioner som rör organisationens omvärld och framtid.

Viktigt är att inte se scenarierna som prognoser utan som just referenspunkter för att möjliggöra initierade tolkningar av omvärlden, samt snabbt kunna se verklighetsförändringar och därifrån gå från tolkning till handling.

Hur hittade du Unive? Tiktok

Din Medlems ansökan har nekats. Tråd låst och Flyttad till Medlems ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka