Accepterad NallePu | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berg2023

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198910233233/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? Gurra#1765

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Krut Nillson, 43 år gammal och upp vuxen i en stad i Norrland som heter Tornedalen. Hela Kruts liv har bestått av bilar och skruvade allt började med att Kruts pappa köpte en fyrhjuling till han vid 8 års dagen. Och efter det har han hållt på med crossar bilar motorcyklar och allt annat som går å skruva på. Drömmen Krut har är att en dag vara anställd hos merkonomen och driva glädje med hela hans hjärta. Då Krut gick i gymnasiet hade han ett X-trafik företag där han hade en liten verkstad på skolan som gick väldigt bra. Farsan var mekare och jobbade på ett gammalt autoexperten utanför torget. Nu är farsan död och vill fortsätta hans karriär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag älskar verkligen serven och att spela rp är verkligen kul. Men jag är också uppen med att diskutera med andra medlemmar hur vi kan göra serven ännu bättre rp mässigt och allt sånt. sen tycker jag att jag är en väldigt aktiv spelare på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att skapa ett bra Community med att göra alla glada och ha kul och att sprita min positivitet till alla jag träffar på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innom rp så spelar de abbsolut ingen roll om man vinner ett scenario. Ibland är de kul och ibland är de tråkigt. Detta behöver man lära sig att de inte alltid kan vara roligt och bara för de så ska man inte förstöra för någon.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom vänner och att den har varigt väldigt rekommenderad på FiveM!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka