Accepterad Nalle | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nalle

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jagaasnor/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl/kalle

Vad är ditt discord namn? nalle#4421

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär är en svensk person som är nyinflyttad till staden. Han är född 1999 och och kommer från Skåne. Han gillar bilar väldigt mycket och vill i framtiden få jobb på t.ex. Mekonomen. Min karaktärs mening med livet är att bli framgångsrik och med tiden införskaffa sig ett chefsjobb.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker RP är riktigt kul att lägga ner tid på. Spelar seriöst och lallar inte rundor. Jag vill tro att jag är mer seriös än många andra då jag ser vid olika tillfällen folk som bara kör runt och kör över folk. Vill också göra servern bättre, och som WL är jag en bit på vägen. Men främst är det att jag vill kunna ta de bättre jobben och kunna vara anställd på bättre jobb än t.ex. Postnord... vilket jag varit hela tiden än så länge. Jag är kunnig angående hur RP fungerar och hur man ska spela för att det ska bli kul för mig och andra. Anledningen till att jag ansöker om WL är just för att jag ska kunna ta chefsjobb i framtiden när jag lärt känna servern lite. Just nu vill jag bara vara anställd och skaffa kontakter. Jag vill ha på denna servern för att jag joinade den och tyckte den var riktigt bra med aktiva spelare och staff nästan dygnet runt. Helt enkelt ska just jag bli WL för att jag kommer försöka driva servern mot det bättre samt för att jag ska kunna ha så roligt som möjligt med seriösare jobb och seriösare spelande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är denna servern jag hittade först och tycker sällskapet är skönt. Staff är också skön, så ser ingen anledning till att byta server. Servern är även aktiv vilket är riktigt skönt.

Hur hittade du Multistaden? Sökte på SWE när jag startade fivem och såg MultiStaden och valde att joina den då det var aktiva spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en rolig stund med andra RP:are och såklart bli bättre och bli en riktigt duktig RP spelare som tjänar större pengar än de småsummor jag tjänar just nu. Vill med tiden skaffa chefsjobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, det är endast MultiStaden som jag lägger ner tid på.

Godkänd efter intervju!

WL-Ansvarig
Servervakt
Discord. Eken#2851

Öppen pm, svarar alltid snabbt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka