Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117557820/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Andersson
Vad är ditt discord namn? Sweden_skane#7706
Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2004
Berätta om din karaktär. Blev bortadopterad som liten för att hans föräldrar inte tog bra hand om honom och nu vill han hjälpa folk som har det som han hade det. Och hans största dröm är att bli polis eller brandman.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en väldigt bra Rp spelare och är väldigt trevlig av mig. samt för att uppfylla drömmen om att jobba inom 112
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker det är kul att roll spela och som jag sa jag är en väldigt trevlig och lugn person
Hur många timmar har du på FiveM? 100 h och 13 min
Hur hittade du Multistaden? Stod som förslag för att jag e svensk
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nä
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar lite på CSRP
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Andersson
Vad är ditt discord namn? Sweden_skane#7706
Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2004
Berätta om din karaktär. Blev bortadopterad som liten för att hans föräldrar inte tog bra hand om honom och nu vill han hjälpa folk som har det som han hade det. Och hans största dröm är att bli polis eller brandman.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en väldigt bra Rp spelare och är väldigt trevlig av mig. samt för att uppfylla drömmen om att jobba inom 112
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker det är kul att roll spela och som jag sa jag är en väldigt trevlig och lugn person
Hur många timmar har du på FiveM? 100 h och 13 min
Hur hittade du Multistaden? Stod som förslag för att jag e svensk
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nä
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar lite på CSRP