Nekad Nallacigel2006 | Chef-jobb ansökan [authors]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nallacigel2006

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mikaelsons

Vad heter du IRL? Melvin

Vad heter du på discord? Mellec#3235

Hur gammal är du? Jag är 17 år

Hur länge har du spelat på Unive? började för 2 år sedan men har tagit pauser från rpandet då och då

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det är så att Mikaels bil har aldrig öppet så att jag vill ta chef rollen och anställa folk som verkligen jobbar och tar jobbet seriöst som man ska göra irl. Jag som chef kommer se till så att folk är dära hela tiden och jobbar. Jag som chef kommer vara trevlig och respekt full om någon beter sig dåligt eller inte visar kunderna respekt så kommer det leda till en varning eller sparken. framtida planer är att få Mikaels bil öppet hela tiden och skapa roliga events där folk kan vinna billar. Jag som chef kommer att vara aktiv hela tiden och kollar på anställda på jobbet och kolla så att dom beter sig och ska göra det dom ska göra som anställd på Mikaels bil. om en anställd jobbar mycket så kommer jag kolla på upphöjning till hen och jag vett att jag som chef kommer vara väldigt omtyckt för det jag gör för folket på unive och Mikaels

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Varit chef på marja lisas innan och är exakt lika dant men du säljer lite mera sportiga billar samt att jag var chef på Malmkvist bil ett bra tag

Hur ofta kommer du vara inne? nästan hela tiden

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka