Accepterad Nallacigel2006 | Ban Överklagan (Kristian.SW)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nallacigel2006

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101996730/

Ditt Hex-ID: 1100001440d6eba (Hex)

Vad är din discord tagg? mellec

Vem var det som bannade dig? Kristian.SW

Bild på banmeddelande: 118E32F5-9AB4-4940-AAA3-04A6E51CD306.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag Gjorde ett litet fel med att byta jobb utan att vänta 2 veckor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade som securitas då jag fick en anställning där sen åkte jag runt som parkerings vakt och hade de skoj sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kom inte ihåg har spelat på denna server i 5 år och började rpa igen för 3 veckor sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta de och förklarar. Jag fattade ingenting inom autoexperten jobbet samt att jag inte tyckte att de var roligt då jag fick chansen att ta en intervju på Securitas med min kompis. De lättare att vänta 2 veckor om man kan ha roligt på jobbet men detta var de bara tråkigt sen att min karaktär passade inte in på de yrket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka