Accepterad najsbale32 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

najsbale32

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198454318052

Ditt Hex-ID: 11000011d72a3e4

Vad är din discord tagg? jonas32#9469

Vem var det som bannade dig? Knugen

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, Slår ned folk och söker igenom i en butik.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att staffsen såg bara just precis när jag slog han, men hela storyn var såhär att det börja med att han bara står vid trygghansa sen hoppar min kompis ut ur bilen och då springer han till den bilen och tar den och kör iväg, så jag kör efter och hoppar ut och skulle fråga vad han höll på med. Men då hoppar han in i min bil och kör iväg och det anser jag som ganska lalligt att bara springa runt på servern för att ta andras bilar och köra och krocka dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände innan jag blev bannad var att jag jagade en grabb som jag anser lalla för mycket som tog min kompis bil men även min bil också. så jag jagade han och sen sprang vi in i en butik och jag tycker om någon försöker ta ens bil och springer runt och lallar så tänkte jag att det var det ända rätta. sen att jag blev bannad för att söka igenom var för han hade inte sagt sitt namn så jag ville se om han hade legitimaton på sig så jag kunde se vad han heter för jag kände att det kunda vara bra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan fatta att det såg fel ut för dig som banna mig men om du lyssnar på hela storyn så tror jag att du kan fatta min och min kompis situation också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming någon gång sent på natten krocka jag och min kompis men vi "orkade inte ritkigt rp:a " så vi gick bara direkt efter men det har jag tagit en stor lärdom av att alltid rp:a oavsätt hur sent det är. och om man inte orkar så ska man inte rp:a.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försöka prata med han först innan jag tog mitt val att döda han men just i den situationen så blev det bara så, Jag brukar ha hög rp nivå men här så gick det bara fort och hann knappt tänka i huvudet vad jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att prata först innan man börja ta för hastiga moves

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Har du något klipp på när den andra personen höll på och tog bilar? Skicka gärna till Knugen#4912 på discord :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka