Accepterad Nahom | Medlem ansökning [Shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nahom

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nahom

Vad är ditt discord namn? Nahom#5884

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Narang Dang, han har en väldigt sorlig bakgrund med mycket action. Narang växte upp i etiopien med sin mamma, pappa och hans bror, bara när han var tre år så flyttade dom till sverige där dom trodde att det skulle gå mycket bättre, men så blev det inte, ingen av hans föräldrar fick jobb och det ledde till att dom blev hemlösa. Hans pappa blev trött på det så han lämna hans familj för att gå och gifta sig med en rik 78 årig tant. Senare i Narangs liv så träffa han på några äldre killar efter skolan, de fråga honom om han ville börja sälja doger för dom, han tänkte att han var hemlös och fattig så han behövde göra det tänkte han, så han tacka ja till det. efter ett tag så kunde hans familj flytta in i en lägenhet. då ville han sluta med allt som har med droger att göra. När dom äldre killarna fick reda på det så Gick dom efter han, när dom hitta han så skotta dom han med en pistol. som tyr så hamna han på sjukhus. när hans kropp hade läkt så skicka hans mamma han till staden unive för ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra till i servern är en hög/bra rp nivå som är seriös och bra, och att göra bra rollspel och roliga scenarion. jag kommer inte powergama eller göra något som man inte får på servern, jag kommer bidra med en rolig karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte alltid behöver vinna, att båda sidorna ska få ha det roligt och ett bra scenario, det gör det mycket mer realistiskt och bättre rp. man ska alltid hålla en bra rp även om man förlorar i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive genom en kompis, vi blev trötta på att spela GTA5 online då så pröva vi på FiveM istället. vi gick in på några servrar och tillslut så hitta min kompis unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka