Accepterad Nahom | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nahom

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045337863

Ditt Hex-ID: 110000140ace307 (Hex)

Vad är din discord tagg? Nahom#5884

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 2

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt för nufft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte jag hamnade i en diskution med en person som var nära att köra in i mig så bad jag honom stanna sen så gick han ut så börja vi bråka men inget mer en så sen skulle jag sticka och då var jag mellan en bil bakom och en framför sen var en på sidan så gick knappt och komma ut så jag tänkte backa så råka jag lite sakta backa in i bilen bakom villket inte var med menningen, anser att jag inte förtjänar denna ban eftersom det verkligen ej va med mening.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet faktiskt inte jag hamnade i en diskution med en person som var nära att köra in i mig så bad jag honom stanna sen så gick han ut så börja vi bråka men inget mer en så sen skulle jag sticka och då var jag mellan en bil bakom och en framför sen var en på sidan så gick knappt och komma ut så jag tänkte backa så råka jag lite sakta backa in i bilen bakom villket inte var med menningen, anser att jag inte förtjänar denna ban eftersom det verkligen ej va med mening.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag råkade göra ett fel som ej var med mening någonstans hade aldrig bakat in i någon bara sådär med mening.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tjena jag var ny på rp ksk spelat en dag eller något och hade ej läst på reglerna så dum var jag sen blev jag jagad av polisen och så hoppade jag in i deras bil. Vilket man inte får göra men inget sånt har någonsin hänt efter det och nu är jag väll påläst på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Backa lite mera försiktigt men svårt eftersom jag var in pressad och kör med tangentbord så ett klick blir rätt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte denna bannen nej eftersom det var ett stort misstag bara.

Har du läst våra regler? Ja

Jag hänvisar dig till att läsa våra regler och utveckla din kunskap.
Jag ger dig en chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka