Dubbelpost nagi_2002 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nagi_2002

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199075269453/

Ditt Hex-ID: 110000142759b4d

Vad är din discord tagg? ✞999666✞#2614

Vem var det som bannade dig? Challe

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft (skjutit på torget) ~CHALLE. Återstår: 13 dagar 3 timmar 34 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff tolkade det som om att jag sköt med flit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle spela mer socialt rp alltså att leta efter folk att spela med. Jag satt mig i min bil och skulle köra då råkade jag trycka på knappen 1. Sen ville jag ha på musik och jag gick in på youtube och skulle sätta på musik då funkade inte min mus så blev sur på min mus och slog lätt på den och då strutade jag i musiken så jag gick in på spelet igen men då eftersom jag hade tryckt på 1 innan så hade jag mitt jaktvapen framme eftersom jag har mitt jaktvapen på 1 i hotbaren. Då blev det så att eftersom jag hade slagit på min mus innan så hade den gått i sänder på left click så det gjorde när jag var inne i spelet så var ju vapnet framme och eftersom musen var paj så trycks left click neråt och gjorde att jag sköt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt jag tycker att den var felaktig eftersom det som hände gjorde jag inte med flit. Men det kommer inte hända igen eftersom jag har köpt ny mus och kommer vara rädd om den och inte slå sönder den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad här tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag att inte blivit så sur för att jag gjorde fel med musen och försökt gå ut ur spelet när detta hände. Jag hade kunnat gjort allt annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer inte göra samma sak igen eftersom jag ska vara med försiktig om mina saker.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka