Accepterad nadja | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nadja

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nadja

Vad är ditt discord namn? n4dja

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Valentina Wallin, en kvinna med en komplicerad bakgrund inom gängkriminalitet. Hennes liv har alltid varit präglat av hennes fars inblandning i en italiensk maffia. Valentina hade sällan möjlighet att träffa sin far, Lorenzo Wallin, under sin uppväxt, och hon kunde aldrig riktigt förstå vilket yrke han hade. Hennes mamma, Valeria Wallin, försäkrade henne en gång om att han var en framgångsrik fastighetsmäklare. Men när Valentinas farbror avslöjade att han faktiskt var advokat, började hon misstänka att något inte stämde med hennes fars påstådda yrke.

Det ögonblick som förändrade Valentinas liv inträffade när hon satt hemma och tittade på sitt favorit barnprogram. Plötsligt hördes ljudet av skott och skrik från nedre våningen. Hennes mamma sprang snabbt till henne och de flydde båda från platsen. När de smög ut från huset fick Valentina syn på sin far, livlös på gräsmattan, medan hennes farbröder försvarade sig mot beväpnade män. Valentinas mamma berättade sanningen om hur hennes far var involverad i den italienska maffian och att de nu befann sig i stor fara. Efter den dagen förändrades Valentina som person. Hennes tidigare medkänsla och omtanke försvann och ersattes av tomhet och kyla. Hon kom att betrakta människor som lömska och självupptagna, och hon ansåg att kärlek endast gjorde människor sårbara. Valentina valde att undvika att visa intresse eller kärlek för någon som ett skydd mot smärta.

Sedan händelsen med hennes far har Valentina och hennes mamma levt en osäker tillvaro på gatorna. Valentina utvecklade ett snabbt intresse för vapen och började träna skytte som en hobby för att kunna försvara sig mot den ständiga faran. När hennes mamma blev förälskad i en svensk man flyttade de till Sverige och antog nya identiteter. Valentina Wallin blev hennes nya namn och hennes tidigare namn är nu endast känt av henne och hennes mamma - en nödvändig åtgärd för deras egen säkerhet.

Nu, vid 22 års ålder, har Valentina äntligen sparat tillräckligt med pengar för att kunna lämna sin traumatiserade barndom bakom sig. Hon är redo att flytta till staden Unive och hoppas på nya möjligheter. Kommer hon någonsin kunna återupptäcka kärlek och återfå förtroendet för människor? Vilken väg kommer hennes framtid ta i Unive? Kommer hon lockas in i den kriminella världen eller hitta sin plats på den laglydiga sidan? Endast tiden kommer att avslöja vad som väntar henne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När det gäller serverns RP kan jag bidra med ett seriöst rollspel som präglas av engagemang och respekt för reglerna. Jag har tidigare varit medlem på Unive och har bra erfarenheter. Som tidigare helper och ansvarig för servervakts området har jag en god förståelse för Unives regler och följer dem noggrant. Jag älskar att fördjupa mig i rollspel och vill återigen bidra till serverns RP-upplevelse. Jag kommer också vara observant på eventuella regelbrott och vara aktiv även under nätterna för att öka nattaktiviteten på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar och tar beslut som kan gynna den andra sidan eller motståndaren, istället för att bara fokusera på sin egen vinst eller framgång. Det handlar om att sträva efter jämlikhet och balans i spelet, vilket kan leda till mer spännande och engagerande situationer. Det bidrar till en mer positiv och bättre gemenskap. Dock är det viktigt att komma ihåg att spela för motpartens vinst inte innebär att man låter dem vinna automatiskt eller medvetet underpresterar. Det handlar om att agera på ett sätt som gör spelet mer balanserat och utmanande för alla inblandade, samtidigt som man strävar efter sin egen framgång och utveckling.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka