Accepterad nadja | Medlem ansökning [Hope Mikaelson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nadja

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nadja

Vad är ditt discord namn? n4dia#9245

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Valentina Wallin. Hon är en kvinna som varit inblandad i gängkriminalitet sedan hon föddes. Hennes pappa, Lorenzo Wallin, var under Valentinas uppväxt involverad i en italiensk maffia. Valentina såg knappt sin far hemma. Hon förstod aldrig vad hennes far hade som sysselsättning. Hennes mor, Valeria Wallin sade en gång att han var en framgångsrik fastighetsmäklare. Hur som helst, nästa år sade Valentinas farbror att han arbetade som advokat. Det var då hon upptäckte att något inte stämde angående hennes fars yrke.

Dagen då Valentinas liv förändrades, var när hon satt hemma och kollade på hennes favorit barnprogram. Efter ett tag, hördes flertal skott och skrik från nedre våningen. Hennes mor sprang snabbt till Valentina och de båda flydde från platsen. När hon smög ut från sitt hem, såg hon hennes far liggandes död i gräsmattan och hennes farbrödder som sköt mot flertals beväpnade män. Hennes mor berättade sanningen om hur hennes far var med i en italiensk maffia och hur de båda två är i stor fara nu. Efter Valentina såg hennes far liggandes död och fick höra hela sanningen, har hon förändrats som person. Hon brukade bry sig om folk och deras smärtor. Hon känner inget längre. Hennes hjärna är helt tom och kall. Valentina tycker inte om människor. Hon tycker de är lömska och självcentrerade typer. Hon tycker helt enkelt att kärlek gör människor sårbara. Hon trivs bäst med att inte vissa någon intresse eller kärlek till någon.

Sedan incidenten med hennes far, har hon levt ute i gatorna med hennes mor. Valentina började hitta ett snabbt intresse för vapen och började skjuta som ett hobby. Hon visste att hennes familj var utsatt för fara varje sekund, hon tyckte det skulle vara bra om hon visste hur hon skulle försvara sig själv. Hennes mor blev kär i en svensk man, och fort efter det, flyttade de till Sverige. Valentina och hennes mor skaffade skyddat identitet, det var då hennes namn Valentina Wallin kom till plats. Vad hon hette innan, vet ingen förutom Valentina och hennes mor och det kommer stanna den vägen för deras egna säkerhet.

Valentina har nu blivit äldre och är 22 år gammal. Hon har skaffat tillräckligt pengar för att flytta hemifrån. Hon ska precis flytta in i staden Unive, och hon hoppas på nya möjligheter. Kommer hon uppleva kärlek och kunna lita på människor igen? Hur kommer hennes framtid se ut i Unive? Kommer hon gå mot den kriminella vägen eller mot den legala sidan? Det får vi veta i framtiden helt enkelt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Grymt seriöst rollspel, inget lallande, inga regelbrott, inga onödiga bråk i OOC och lite mer variation i rollspelandet. Jag tycker jag är ett mycket bra inflytande till andra medlemmar respektive icke-medlemmar. Jag håller mig alltid till regler och är väldigt disciplinerad. Jag har varit medlem förr på Unive, men har tagit en liten paus för att fokusera på annat. Hur som helst, nu är jag tillbaka med stora planer och mål när det gäller Unive. När jag var medlem förut, var jag mycket aktiv här på servern. Jag rollspelade stort sett hela dagen och fortsatte med den rutinen i 7 månader. Jag blev medlem även i välkända maffior i det här communityt, ex Public Enemy och Rodzina. Vid slutet, ansökte jag till att bli helper och blev godkänd. Jag var en helper i cirka en månad, där jag var Servervakts Ansvarig. Eftersom mina erfarenheter med rollspel + vara helper + Servervakts Ansvarig, känner jag känner till Unives regler mycket bra och är mycket noggran med regler. Jag älskar seriöst rollspel och vill bidra det till servern igen. Jag kommer även se till att rapportera om jag ser någon begå ett regelbrott. Jag kommer även vara aktiv under nätterna, vilket jag hoppas kan få nattens aktivitet upp lite.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska rollspela för att vinna ett scenario. Man ska rollspela för att det ska vara roligt och skapa nya sköna minnen. Man ska inte rollspela för makt och pengar. Det ska vara lika kul att rollspela i din sida av rollspelandet, men även motpartens sida.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive runt februari 2022. Min kompis ville pröva FiveM med mig och han hittade Unive. Sedan dess, har jag spelat Unive och varit en lojal medlem.

Tillbaka