Inaktuell Nadez | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nadez

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad heter du på discord? RedCobra

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som Får Mig Att Ansöka Till Medlemskap Ansvarig Är att jag Vill Liksom Vara Med I ”Administrationen ” Och Liksom Ta In Nya Medlemmar Och Bemöta Nya Medlemmar Och Liksom Hjälpa Servern Att Få In Nya Kompetenta Medlemmar. Och liksom Jag Vill se till att folk Som kommer in Som Medlemmar Ska Verkligen Förtjäna Medlem Och Ha en Utförlig Och Utvecklad Ansökan Och Mål Med Sitt Rollspel.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag Anser Att Jag Har Goda Erfarenheter Då jag ägt servrar själv Tidigare. Jag Är En Väldig Aktiv Och Driven Person. Lätt Att Ta Egna Iniativ Och liksom har ” Skinn På Näsan ” Och Jag Har En Stor Respekt För Människor Och Lyssnar Gärna På Folk och har en God ton.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man Ska Bemöta Människor Med Respekt. Inget Homofobi Eller Rasism Eller Liknade. Man Ska Bemöta Människor Med RESPEKT. Och liksom Visa Gott tänkande Och Postivt Och Inte tänka Negativt Utan man ska lyssna på Personens Förslag. Man Ska Helt Enkelt Ha En God Ton. Och Liksom Fråga Har du haft en bra dag Och Så.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det Ska Bli Bli Svårare Att Få Medlem. Med det menar jag att Rollen Ska Verkligen Betyda Något att du förtjänar det. Man Ska Kunna Discord Och FiveM Regler. Man Ska Ha Ett Mål Med Sin Karaktär. Med det menar jag Att man ska inte svara ” Jag Vet inte” Eller Liknade. Och liksom man ska ha en Hyfsat Socialt Rollspel. SAMT Du ska bara Vara Medlem på Unive Roleplay. Att ta ingen hänsyn om dom spelar på andra servrar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Gott Bemötande. Kompetent Och Ha Mål Med Sin Karaktär. Veta Alla Discord Och FiveM Regler Utantill. Ha en God Ton Och Främst Ingen Rasism Eller Något.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Har Liksom Ett Ansvar Att Ta in Rätt Medlemmar. Jag Är Människan Som Liksom Tar Intervjuer Med Personer Som Ska Bli Unives Nästa Medlem. Och Jag Framstå Som En Förebild. Och Liksom Göra Att Framstå Unive Roleplay Från Rätt Sida att det är en Server Som Har Bra RP Och Bra Staffs Och Liksom Bra Rollspelare helt Enkelt

Hur ser din aktivitetet ut? Varje Dag 10-01

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka