Accepterad naddigodi | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

naddigodi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149302324

Vad är ditt namn i verkligheten? Nadine

Vad är ditt discord namn? naddigodi#7960

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Hon heter Alice Olsson, hon är 21 år gammal. under sin uppväxt hade hon en bra uppväxt tills hennes mamma dog. Hon blev utslängd på gatan för att hennes pappa gifte sig med en annan kvinna efter mammans död. Styvmamman var väldigt elak så hon sa till sin pappa. Men pappan trodde inte på henne så då valde han styvmamman framför henne. Just nu bor hon på gatan och arbetar hårt som lastbilschaufför på postnord. Hon gillar racing väldigt mycket så när hon är ledig så brukar hon titta på racing. Hon känner sig deprimerad för hon är trött på sitt arbete.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har lärt mig reglerna som man måsta följa. jag kan hjälpa Unive med det dom behöver. jag är en ärlig och mogen person så ni kan lita på att jag följer reglerna som jag måste följa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som gör mig mest intresserad det är alla jobb man kan få/och alla chanser man kan få i serven. jag är också intresserad av Unive för möjligheten att pli polis som alla andra servar inte gav mig..

Hur hittade du Unive? jag sökte upp svenska på fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att höja min rp och ha en realistic rp i en känd server. mitt andra mål i Unive skulle vara att bli en polis som hjälper personer som behöver hjälp med något. mitt tredje mål skulle vara att träffa så många personer som är lik mig och skapa en bra och stark vänskap med dom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli en aktiv medlem i Unive och kunna få möjligheten att vara med i en bra och aktiv discord/rp server

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka