Accepterad NABEN1 | Ban Överklagan [jillz47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NABEN1

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198340673743

Ditt Hex-ID: 110000116ac90cf

Vad är din discord tagg? nab_16

Vem var det som bannade dig? Jillz47

Bild på banmeddelande: bant1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag parkerade en arbetes bil i vårat gäng garage. När gänghuset är 10 meter från röda garaget där jag kunde ha parkerat istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå afk en stund och skulle bara hitta ett bra ställa att parkera bilen på. Jag tänkte inte riktigt på att vi har vårat gänghus precis bredvid röda, och att jag hade kunnat parkera där istället. När jag kom tillbaka stog det att jag hade blivit kickad och skulle hoppa support, och att jag inte hade fått en ban. Jag hoppa support då men ingen drog in mig då. Så jag gick afk igen. Jag kunde inte komma in på FiveM så jag startade om datorn och när jag då skulle gå in på Unive så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inget felaktig ban, men han som bannade mig kunde väntad så jag kunde hoppa support så vi kunde prata om vad som hände. Så han kunde få veta varför jag parkera där. För jag antar att han inte visste att jag skulle bara gå o vara afk en stund.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger innan. De 2 första var i början när jag knappast kunde rpa, och förstod inte vad man skulle göra så jag bara lallade runt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle parkerat på parkeringshuset (Röda) som är 10 meter från vårat gänghus. Där man också ska parkera.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska köra i en arbetes bil i vårat gänggarage

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka