Accepterad NABEN1 | Ban Överklagan [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NABEN1

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198340673743/

Ditt Hex-ID: 110000116ac90cf

Vad är din discord tagg? .nab_16 skriver en temporär eftersom jag inte kunde skriva en permanent igen

Vem var det som bannade dig? gregg

Bild på banmeddelande: gregg pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom hag bytte karaktär från min vanliga till min sjukvårds karaktär efter jag lämnade min vän på sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i en skottlossning, sen så tog jag min vän till sjukan, efter jag lämnade min vän uppe i stora salen så bytte jag karaktär för att vårda min kamrat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att jag gjorde fel att byta karaktär efter jag lämnade min vän på sjukan bara för att vårda han även om att det redan var en sjukvårdare på plats. Jag vet att jag gjorde stort fel och det är bara på mig och jag vet att jag gjorde fel redan då och jag ångrar det beslutet jag tog då.
Just då vet jag inte heller om det är koruption att bara vårda en vän, men om jag bara hade vårdat han sänkt krycktiden från vad det hade egentligen varit eller struntat i det helt o låtit han gå utan för att sen byta tillbaka så hade jag förstått till 100% att jag gjorde stort fel, men denna gång tycker jag att att det var lite grovt att ge pban för att bara byta karaktär utan att jag ens påbörja att vårda han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad några dagar innan denna ban, annars har jag inte fått några korrekta bans på senaste 3 månaderna, men av de tidigare bans jag fått har jag lärt mig utav min mistag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde struntat att byta karaktär bara för att vårda honom då det redan var en sjukvårdare på plats och det var inte många i stora salen och jag skulle inte tjäna mycket på det oavsett så det skulle vara lika bra att strunta i att byta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, innan jag kommer att göra något som kan likna ett regelbrott ska jag tänka 2 gånger om så det inte blir värre än var det redan är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag anser att denna spelare inte är problem egentligen, och indragen Kriminell roll och alla roller bör egentligen vara tillräckligt straff.

Tillbaka