Nekad naaz | Ban Överklagan [Amyar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

naaz

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sfasdfd/

Ditt Hex-ID: 110000133e168cf

Vad är din discord tagg? Horrokrux#5567

Vem var det som bannade dig? Amyar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bbc.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag c logga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade rpat i ett par timmar sen så blev jag trött och skulle lämmna om typ 5 minuter och då så tog någon mig gissla och jag orkade inte så jag lämmnade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag gjorde fel men tycker p ban är väl lite långt har väntat i typ en vecka men orkar inte längre jag vill så gärna bli unbannad och lovar att jag aldrig kommer göra det igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare dom senaste gångerna var det felaktiga och jag kommer inte ihåg resten (dom många var när servern hette multistaden)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha combat loggat

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har inte lärt mig något eftersom jag visste att det var fel och gjorde det ändå det var jätte dumt och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka