Accepterad naasyani | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

naasyani

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin johansson

Vad är ditt discord namn? NaAsYANI#2903

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassa olsson, Han är ca 25 år gammal. Han är väldigt snäll och rolig. Han brukar köra runt när han inte har något att göra. Hans intressen är Att köra bil och älskar vissa vapen. När han va liten så brukade han leka med sina vänner, han hade en mamma och pappa, men båda dog i kriget. Hassan blev väldigt ledsen när det hade hänt och han ville verkligen sätta ett stopp och försöka hitta dom som mördade hans föräldrar. Han hade faktiskt en Lille bror som heter Anton, Anton var en snäll kille gemfört med hans store bror som va yrkes kriminell. När Hassan tjänar pengar så är han en torped/Hitman. Han blir betalt väldigt mycket. Han önska att hans föräldrar verkligen va på jorden och mådde bra men tyvärr så tog dom iväg hans föräldrar. Hassan vill försöka sätta ett stop och hjälpa till sina vänner med allt och är väldigt vacker, Han har en flickvän som heter Maya och hon älskar han väldigt mycket, Han vill någon dag fria för henne men han vet inte när det blir men han vill göra de så snabbt som möjligt han Älskar Unive staden och han vill Döda dom som förstörde hans liv när hans föräldrar dog, Han hoppas på det bästa i världen och verkligen vill fixa Allt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra en bra rp. jag kan tillbringa roliga scenarion som gynnar båda parterna. ha en rolig och social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så att båda parterna kan ha kul och inte bara för att vinna. T.ex om man gör ett rån som kriminell ska man inte ta den bästa bilen så polisen kan ha en chans att kunna ta en.

Hur hittade du Unive? kompisar och streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka