Nekad Na55e | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ARVE1337

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? Holke223#6408

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2023

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Möjligheterna att kunna ta del och hjälpa till på servern genom olika sätt. Bland annat genom att ge fler möjligheten att bli medlemmar men även underlätta andras arbete här på servern. Detta genom noggrannhet och aktivitet. Men även att det verkar väldigt roligt

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är kompetent, seriös och mogen. Jag vet hur man hanterar situationer och jag har inga problem med att sätta ner foten. Oavsett vem det handlar om eller situation. Jag kommer vara aktiv och fokusera mycket på medlemskapsintervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och vänlighet. Man ska alltid bemöta personer med respekt och vänlighet. Oavsett vad. Om de behandlar en dåligt själv ska man inte sänka sig till deras nivå

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att bevisa vilka möjligheter som finns på servern. Men även betydelsen att vara medlem. Allt från communityt till möjligheterna. Även genom att bemöta alla med vänlighet och respekt som sagt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Mogenhet
2. Kunskap
3. Kompetens
4. Engagemang

Allt dessa är viktiga punkter som jag anser är viktiga krav för att bli medlem på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret att man tar in personer som följer de krav som jag skrev. Men även att rätt personer kommer in. Kraven är höga och alla kommer inte komma in. Oavsett vad

Hur ser din aktivitetet ut? Minst 5h per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka