Nekad N7R | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N7R

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? N7R#0501

Vem var det som bannade dig? frida

Hur lång tid var din ban? de kan man inte se

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag kan inte komma in

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag bråkade med en föredetta support som heter Frida. Det som hände var att jag gick in i supporten och vi började bråka. Jag tyckte att hon var väldigt kaxig och otrevlig mot mig eftersom att det verkade som att hon inte hade någon lust att hjälpa mig över huvetaget. Det började med att jag frågade om hjälp om att bli avbannad på servern. Hon ville inte hjälpa mig med det och lyssnade inte på vad jag sa. Jag blev arg eftersom att jag hade gjort slut med min tjej samma dag och jag ville bara spela och ha kul med mina vänner. Jag har inte kallat henne hora utan det var bara att vi bråkade och båda var lika schyssta. Skulle uppskattas om ni ger mig 1 till chans för att bevisa att jag inte är så som ni tror.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i supporten för att få hjälp. Tjej som jag snackade med hette Frida. Frida ville inte hjälpa mig med något och lyssnade inte på vad jag sa till henne. Hon blev mer aggresiv vilket också gjorde mig argare eftersom att jag bara ville ha hjälp. Det hela slutade med att hon bannade mig på discord servern föralltid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att hon började vara otrevlig mot mig. Jag tycker absolut inte att jag borde bli avstängd för alltid för en sån sak. Alla andra i spporten som jag snackat med har sagt att jag inte gjort ett sånt stort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivt bannd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte blivit så arg på Frida. Men eftersom att jag precis hade gjort slut med min tjej bara någon timme innan så var det inte så lätt för mig. Jag brukar aldrig bli arg på det sättet utan det var bara för att jag kände mig fel behandlad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något eftersom att jag aldrig brukar bli sådär arg. Jag tycker att alla borde få en andra chans för att visa sin riktiga sida, skulle jag sabba denna chansen har jag fullförståelse för att ni ska stänga av mig från servern på heltid

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka