Nekad N7R | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

N7R

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? N7R#0501

Vem var det som bannade dig? Ahmatooo

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, lall, RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom att jag sprang från polisen när jag inte skulle göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang från polsen eftersom att jag tänkte att de skulle få ha lite roligt på jobbet och lite att göra eftersom att de sa innan att de inte hade gjot ett skit på jobbet idag. Tyckte inte att jag gjorde något fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var en felaktig ban eftersom att jag bara försökte ha lite roligt med polisen och att de skulle ha lite kul

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för OOC och RDM men dem har blivit överklagade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inteb sprungit från dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte springa från poliser

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka