Nekad N7R | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N7R

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? N7R#0501

Vem var det som bannade dig? Morkil?

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bråkade med en snubbe i fängelset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt inne i fängelset så kom det en snubbe fram till mig och började bråka och sa att han styrde och ställde och att det är han som bestämmer så vi knuffades och sen slog jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger inte att det var en felaktig ban men 15 dagar är lite att ta i.. Jag visste inte att man inte får slåss jag är ny började idag så jag försöker lära mig så gott det går, jag ber så hemskt om ursäkt. Jag har haft jätteroligt idag och träffat på några schyssta vänner och förstår ni försöker göra så gott det går för att hålla koll på alla. Jag står för det jag gjort och ber om ursäkt det kommer inte att upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannat, men efter idag så lär inte detta hända igen kan jag säga!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunde man ha gjort, borde bara låtit det vara och inte lyssnat men gjort är gjort man lär sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, detta kommer inte att hända igen! Nästa gång drar jag bara därifrån. Jag hoppas jag får ett mildare straff än 15 dagar eller lyfta avstängningen helt.. Spelat flera timmar idag utan att pausa och vill gärna tillbaks asap har haft jättekul idag spelat 11 timmar!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka