Accepterad N7Noahh | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N7Noahh

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Noah!

Vad är ditt discord namn? N7.Noahh!!#1817

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah nodergren! han är 21 år och har 1 brorsha hans mamma dog när han var liten och pappan flytttade hemifrån när jag var 10år jag bor på en liten gata. han älskar att träffa folk och prata med folk. han jobbar nu som reporter. han gillar att meka och fixa bilar och styla bilar och han är en allmänt skön person att vara med snäll och trevlig, han respekterar folk om dom gör det tillbaks!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill kunna nå en bra rp-nivå och jag vill bidra till en bra rp på servern. skaffa vänner och bästa vänner. ganska. jag har en bra rp-nivå. gillar servern samt staffs och ägare och hjälpare osv. jag är aktiv och är snäll och tar spelet inte lalligt. och kunna hjälpa folk och få nytt jobb. jag är en snäll rp-are.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker själv att denna servern har hög rp-nivå och bra staffs samt trevliga och tydliga varför man just blev tex bannad i 1 timma . jag älskar också denna Community de gör så jag vill spela på unive rp.

Hur hittade du Unive? Genom vänner i värklig heten och twitch streamers och youtube och en familj medlem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha bra jobb, många vänner och bästa vänner snälla kolegor och leva livet ingame! och bli bättre och bättre på rpa och försöka höja serverns rp-nivå. (unive är bäst<3) och få mer kompisar att spela på unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra rp servern rp nivå ska höjas till bäst. och hitta snälla rp -spelare och vara goda vänner! samt kanske skaffa hus och låta andra bo där som är hämlösa. och få folk att stanna på servern och göra den så stor som möljigt och få mer folk att börja spela på unive. och ha riktigt roligt när jag spelar!!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, bara unive<3

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart!!

Godkänd efter muntlig intervju!
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka