Accepterad N3X1 | Medlem ansökning [ddgamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N3X1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton Stenberg

Vad är ditt discord namn? Antibanti2#3967

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2008

Berätta om din karaktär. En varm sommarkväll den 26 januari 1983 föddes Jakob Svensson på Öölanni sjukhus och när Jakob var 5 år flyttade de till hus 1 i Challan. Jakob trivdes jättebra där, och det gjorde inte hans familj. Jaakob åkte med sin mamma varje fredag efter skolan till hamburgerkungen bredvid stationen som belöning för Jaakobs hårda arbete under veckan. James favorit
smaken var äpple och choklad. En regnig höstkväll när Jakob kom hem från skolan låg det en lapp på köksbordet: Vi ligger på sjukhuset för att mamma svimmade på köksgolvet. Jakob slängde sin cykelhjälm över huvudet när han sprang ut, tog upp den blå cykeln och började trampa till sjukhuset. När han kom fram bad han om lov att få besöka sin mamma. Han fick komma på besök och när han kom in i rummet såg han sin pappa sitta i en stol. Jakob stod i närheten och tittade på sin nya telefon. Pappa sa att han skulle få lite frisk luft. Efter att Jacob varit ensam ett tag började maskinen skrika. Jacob var stressad och visste inte vad han skulle göra. Han bestämde sig för att trycka på nödknappen och hålla sin mammas hand hårt, Jakobs mamma somnade bredvid Jakob när han var 9 år. Nu förändrades Jakobs liv direkt och han fick ta ett allt större ansvar. Han kämpade i skolan och fick arbeta övertid på sin fars snickeri. Jakob gick ut mellanstadiet och gymnasiet med 247,5 hp. När Jakob funderade på vad han egentligen ville göra bestämde han sig för att flytta vid 17 års ålder, singel. När han låg hemma i sängen hittade han en video där Staden Unive tittade på sin telefon. Det här ser helt fantastiskt ut, tyckte Jacob. Han bokade en flygbiljett och ett hotellrum från Unive. När han landade på Unive insåg han att han inte hade någon inkomst, så han bestämde sig för att söka antingen som bilmekaniker eller bilstylist. Han har lång erfarenhet av bilar eftersom det är ett av hans största intressen. Jakob började också träna på gymmet, så han är nu väldigt stark och snabb. Jakob väntade några dagar, men han fick fortfarande inte besked om han fick jobbet eller inte. Jakob är nu 28 år och har eget hus och två bilar. Jakob söker jobb igen efter uppbrottet eftersom han kände sig utbränd

Vad kan du bidra med till serverns RP? För jag hjälper tjänaren. Jag deltar även i roliga och seriösa rp och scenarier, jag är också en bra modell för servern. Jag vill också bli vitlistad för att kliva upp och arbeta i olika jobb som Bennys bilföretag och andra jobb du kan göra som medborgare i denna fantastiska stad. Som sagt, jag hjälper servern mycket med min höga RPA, bryt inte mot reglerna, jag ska göra mitt bästa med servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sitt egna vinst man ska spela för att ha roligt båda parterna ska ha roligt och inte bara en och tex man kan göra scearni för att vara medvetna om att förlora det men att sen sitta och gråta ifall du förlorar när du hade planerat att vinna är ej okej

Hur hittade du Unive? discord.gg/unive och spelade på den förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka