Nekad N3DJU | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

böna

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? masskout_#4445

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00-23-00
Tisdag 15:40-23:00
Onsdag 15:00-23:00
Torsdag 14:50-23:00
Fredag 14:00-05:00
Lördag 10:30-05:00
Söndag 10:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär i maj började jag rollspela och blev då snabbt medlem på unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1119234605363507250/1120296499247595530/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en server vakt har en roll som helper/staff fast inte lika mycket tillgång till allt. man måste också hjälpa staffsen t.e.x med att få bort söndriga bilar eller dom som vill förstöra i denna serven. med det menar jag att man ska hälpa staffsen med massa extra jobb. när man är servervakt så ska man visa sin bästa rp nivå för om exempel jag har dålig rpa då kanske andra också tänker ja jag kan också göra så då efter som att han är servervakt och dom kan ju reglerna bra. men ska använda sina perms på rätt sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för att utvleckla rpn på serven med det menar jag om en spelare gör fel så varnar jag spelare om hen inte lyssnar så bannar jag och förklarar jag tydligt och va hen gjorde fel och vad ska utveckla nästa gång. Jag har även ögonen öppna överallt är inte bara vid gänghus t.e.x även vid piren osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan t.e.x vara om man ressar i scenario eller har toggleid i skott scenario. Även abuse om man bannar/kickar folk mitt i scenario för att vinna fråm motpatern. En abuse är om du ressar dina vänner om dom dött i ett scenario som inte var en bugg utan ett skott scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top