Nekad N30N | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N30N

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198152995201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Neon

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Omar kalashnikov och har en knasig bakgrund, han har en bekant i denna stad som han ska flytta till under ett tag, tills han kan stå på egna ben. Omar har suttit i fängelse några gånger och ska försöka komma på den bättre sidan av världen ( den ljusa sidan ). han vill komma från den mörka sidan men har massa problem och måste fixa dom problemen.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill få bra rp, bra senarios, har roligt, och vill rpa på en server som är bra och som har seriös rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill få bra rp, bra senarios, har roligt, och vill rpa på en server som är bra och som har seriös rp.

Hur hittade du Multistaden? fivem server list

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill utveckla med mitt rp så det blir bättre och bättre, vill göra så bra och roliga senarios som möjligt. mina senarios går inte ut på pengar eller vinna senarios. utan att alla ska tycka att senariot va kul. sen är det strunt samma om man vinner / förlorar senariot.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon server just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka