Accepterad N30N | Medlem ansökning[Mr.Quackman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N30N

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198152995201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Neon#4338

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär Alex Larsson är 20 år och är född 1997-08-18.
Dagen då Alex föddes var en väldigt kall natt och det var storm utomhus. Alex har alltid varit en
kämpe och det märktes verkligen den dagen han föddes.
När Alex skulle födas så var det inte den lättaste operationen då mannan var tvungen att göra ett
kejsarsnitt.
när dom åkte från sjukhuset fick Alex en nalle som hette Alex det är därav hans namn kommer ifrån.
Alex och hans föräldrar både i en liten stuga i Medelpads skogar. Dom bodde ungefär 2 timmar
utanför staden Köping.
Tack vare att dom bodde så långt utanför staden så hade Alex ibland svårt att gå till skolan speciellt
på dom kalla vintrarna då det kunde bli upp till 4 meter snö om man hade otur.
Alex var en väldigt smart elev som alltid ville göra sitt bästa ifrån sig. Alex vill också alltid hjälpa
andra så han satt oftast inne på rasterna och hjälpte barnen som behövde extra hjälp.
Alex var väldigt omtyckt av dom andra barnen i sin skola men det ändrades rätt så fort. När Alex var
8 så dog hans föräldrar i en bilolycka. Dom hade lyckas köra av vägen och ingen av dom överlevde.
Efter det så fick Alex flytta in hos sin farbror som bodde i Stockholm. Att flytta till en så stor stad var
en väldigt stor ändring för Alex och han passade inte riktigt in och dom andra barnen började mobba
han. Men Alexs kämpaglöd lös fortfarande stark och han vägrade ge upp. Dom andra barnen började
så småningom utfrysta Alex efter att dom insett att säga taskiga saker inte funkade på honom. Efter
bara ett år i Stockholm hade Alex inga vänner och han var alltid ensam och han hade ingen som
hjälpte honom, inte ens lärarna.
Men som tur var hade Alexs farbror Karl ett gott hjärta och han fick honom alltid glad igen när han
var leden. Han brukade säga till honom att vad som än händer i livet kommer han alltid ha någon
som älskar honom även om personen inte vet om det. Efter 4 år i Stockholm så var han nu 12 år och
en del av personerna i hans klass hade börjat acceptera han som han är och han började äntligen bli
välkommen in i gruppen igen. När han var 12 så fick han även sin första bästa vän, hennes namn var
South West. Alex och South började lära känna varandra igenom nätet och inte kort därefter flyttade
Alexs familj till Stockholm. Så ifrån att bo flera timmar ifrån varandra till att vara grannar. Det året då
South flyttade ditt var helt perfekt men sen när Alex blev 13 så ändrades allt. Alexs familj var tvungna
att flytta och sen kort därefter tappade kompisarna kontakten med varandra och sen några månader
senare så hände det en till olycka. Alexs farbror Karl hade varit ute och gått då en bil hade kommit
ifrån ingenstans och kört på honom, Karl klarade sig inte och det var då hela Alexs värld gick i kras.
Alex fick flytta in hos en foster familj. Alex började fort bli deprimerad och tillslut ville han inte leva
längre. Alexs foster familj blev tvungna att skaffa hjälp åt Alex. Hjälpen Alex fick hjälpe han att
minnas att han är en stark person som aldrig ger upp och att han alltid ser ljuset i tunneln vad som
än händer. Flera år gick och allt gick bra för Alex, När Alex var 18 år så flyttade han tillbaka till
Stockholm och började jobba som polis.
Allt gick bra för Alex men sen så en dag råkade han ut för en olycka. Han blev nedskjuten medans
han var i tjänst och han klarade sig mirakulöst. Men han blev så skadad så att han var tvungen att
sitta i en rullstol för flera månader. Efter flera månader av träning kunde han komma tillbaka till sitt
jobb som polis. Alexs lugna personlighet har kommit mycket till hjälp inom kåren då han lät kommer
överens med folk. Men ibland om folk försöker vara taskig mot han eller nån av hans vänner så kan
han bli väldigt arg och då försvinner helt plötsligt den väldigt glada Alex och byts ut mot en väldigt
sur och envis Alex som inte ger sig.
Alex har också alltid varit väldigt envis av sig och låter inte nån trycka ner honom, Alex verkar också
som att han alltid är väldigt glad men egentligen är han inte lika glad på insidan fast han berättar inte

för nån då han har målat upp att han är den här starka personen som man kan komma till om man
har problem. Men han har ju också sina dagar då han visar att han inte är 100% på topp
Alex har varit nära döden flera gånger och han är inte längre rädd för att dö, men han är rädd för att
förlora alla han älskar. Alex älskar att hjälpa andra och han skulle göra allt för att hjälpa nån annan
han skulle till och med dö för att rädda en främling, det är därför han älskar sitt jobb som polis för att
han får hjälpa andra hela tiden.
Alex är faktiskt nöjd precis som det är just nu och han skulle inte vilja ändra på nånting men man vet
ju aldrig vad som händer. Allt han kan göra är önska att allt går bra och att han slipper förlora några
mer som han älskar. Men vad som än händer så kommer han alltid kämpa på och se ljuset i slutet av
tunneln.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer bidra med en bra och seriös RP och kommer låta båda parterna tjäna på mina scenarios. jag RPAR inte för pengar eller bilar, jag kör hellre ett långt scenario och förlorar det än o köra ett kort scenario och vinner det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag har vänner som kör på denna server och dom tipsar om denna server.

Hur hittade du Unive? hitta den genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha bra och ordentliga rp scenarios och att ha allmänt kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Seriösa rp scenarios och försöka utveckla min sociala rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka