Nekad N1ZZE | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1ZZE

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? @randvikingen

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tony Rickardssonheter han och är 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, respekfull, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tony är en ung grabb som vill ta över staden! Han har varit i staden ett litet tag men vill gå vidare genom att bli medborgare. Tony har levt ensam sen han var 5 år. Han har haft två polare som varit med honom hela livet, de heter Henny och Adam. Dom gör allt tillsammans som till exempel skattjägare, åker snygga bilar, lyssnar på musik och chillar tillsammans. Tony har som framtidsplan att ta över staden genom att bli busig. Han vill försöka gå med i ett gäng och sälja dråger på gatan. Han ska tillslut skapa sitt egna gäng och bygga upp sig från start! Men innan måste han tjäna stålar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bland annat lojalitet, seriös rp, positiv energi, respekt, glädje till alla och inget trams. Vill hjälpa till med att göra servern till den bästa versionen av sig själv!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man av någon anledning gör val som gynnar den andra parten. Ibland till och med bekostnad av sin egen vinst eller framgång. Detta kan vara bra i vissa sammanhang då man av någon anledning vill att motståndarna/motståndaren ska vinna. Detta är nödvändigt i många olika sammanhang av många olika anledningar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång, jag skrev ett ord i ooc som tolkades fel enligt änglarna. Jag lärde mig att jag aldrig ska skriva saker som jag är osäker på i ooc chatten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Servern har många olika regler men några exempel av de vanligaste/populäraste är bland annat 1. RDM-Random deathmatching, som handlar om att döda/skada någon utan en specifik anledning. 2. VDM-Vehicle deathmatching, som handlar om att döda/skada någon med ett fordon utan specifik anledning. 3. Metagaming, som betyder att ta/få information om servern utanför servern. 4. Social RP, som betyder att du ska göra som du skulle gjort i verkliga livet, t.ex skjuta någon för att han kallade dig ful. 5. NLR, som betyder att man inte minns saker efter att man har blivit dödad. T,ex du blir skjuten i huvudet och vaknar upp på sjukhuset. Då går du inte till samma plats och frågar varför han precis dödat dig. 6. Combat logging, som innebär att man lämnar spelet/servern i ett scenario/scen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket erfarenhet av serös rp då jag roll spelat länge. Jag är lojal mot servern och vill att alla ska ha kul. Tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka