Nekad N1pos | Chef-jobb ansökan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1pos

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? N1pos

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Har bara spelat på unive i 2 veckor nu men innan det jäkligt länge

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer dels vara väldigt aktiv som chef, ta mycket intervjuer och hålla utbildningar dels utbildning för personer som är nyanställda så dom lär sig om Tazer och Batong, när det ska användas osv. Samt så kommer jag hålla 1 utbildning varannan vecka för repetion så alla kommer ihåg hur man hanterar tex tazer och batong, när man använder det. Jag kommer också göra väldigt mycket så fler vill bli anställda och börja jobba hos oss på Securitas

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis ett par gånger innan ungefär 4-5 gånger innan så vet rätt mycket jag har också varit hos securitas för ett tag sen som anställd. Så jag kan rätt mycket tex att man inte har vapen, utan man har tazer och batong samt att man åker runt till olika företag och vaktar och inte bara ute och tar tex biljakter.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inte från 14/16 tills 22 så ungefär 5-6 timmar med tanke på att jag inte spelar hela tiden.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart skulle jag fortsätta på Unive men hade varit roligt att vara chef på Securitas och se hur väl jag kan utveckla jobbet.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka