- Meddelanden
- 239
- Reaction score
- 13
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gmpv-mwmp/rqjbkbkr
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Nilsson
Vad är ditt discord namn? nilsson#2002
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Han ska vara 20 år gammal och ha ett intresse för bilar, motorcyklar, musik och hypebeast-kläder, han ska även vara en schysst kille som vill göra allt för att folk ska må bra och ha kul. Hans bakgrund är inte så speciell, en vanlig uppväxt utan droger och annat skit.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Känns som det är sveriges bästa RP server och tror den är bra när man vill köra ett seriöst RP.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett en del unive på youtube och det ser ut som en riktigt bra server där man kan köra ett seriöst spel.
Hur hittade du Unive? Genom Twitch-streamern COSMO-BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka göra så alla trivs och har det kul på servern.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa ett bra jobb och kunna köpa fina bilar och båtar och sen även kunna leva så realistiskt som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte men jag vill gärna komma med i unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Nilsson
Vad är ditt discord namn? nilsson#2002
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Han ska vara 20 år gammal och ha ett intresse för bilar, motorcyklar, musik och hypebeast-kläder, han ska även vara en schysst kille som vill göra allt för att folk ska må bra och ha kul. Hans bakgrund är inte så speciell, en vanlig uppväxt utan droger och annat skit.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Känns som det är sveriges bästa RP server och tror den är bra när man vill köra ett seriöst RP.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett en del unive på youtube och det ser ut som en riktigt bra server där man kan köra ett seriöst spel.
Hur hittade du Unive? Genom Twitch-streamern COSMO-BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka göra så alla trivs och har det kul på servern.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa ett bra jobb och kunna köpa fina bilar och båtar och sen även kunna leva så realistiskt som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte men jag vill gärna komma med i unive